Hvad modtager bloggen/hjemmesiden eller med andre ord, dem der kører med banner reklamer på deres hjemmesider pr. klik.? |
Ingen som har et svar?
Hvad modtager bloggen/hjemmesiden eller med andre ord, dem der kører med banner reklamer på deres hjemmesider pr. klik.? |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er meget afhængig af kampagnen, men du kan lige få et par eksempler fra denne månede. Kampagne for salg af mobilt internet: 39,39 EPC EPC (earning pr. click) er det som jeg i gennemsnit tjener pr. klik. Adsense er meget emne specifikt, men en 3-5DKK passer vist meget godt. De almindelige click kampagner fra affiliate netværkene ligger på ca. 1.80 - 3.00 pr. click.. Med venlig hilsen |
Hej Casper |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det var så lidt, men jeg ved ikke hvor meget du kan bruge mine tal til. Mine sider er meget målrettet, så jeg har generelt en højere EPC end f.eks. en side med generelle tilbud. Med venlig hilsen |
Hej, En god hovedregel er at du har 3 gange så høj eCPC, når de kommer igennem en artikel / pre-sale landingpage, end hvis du kører direkte. Eksempel kører du en låne-kampagne på Google AdWords: Dog er der nemme penge at hente hvis man har en høj volume og kan eksempel øge 1/3 til 1/2 Håber du forstod det.. |