Jeg er igang med at købe en lille kaffe to go forretning. har søgt på nette om div ting som man skal være opmærksom på ved køb af sådan noget. men så støtte jeg på Amino.dk og det er her jeg føler at folk virkelig vil hjælpe med diverse ting.
Hvad skal jeg gøre og bruge, jeg har kontaktet et revisor firma som siger de vil orden alt det med cvr-nr og regnskab.
har kontaktet det firma der skal levere varene og aftalt et møde med dem.
har snakket med lokal avisen om at få en annonce i avisen.
føler der er en helt masse små ting jeg ikke har styr på. noge der kan hjælpe mig med lidt info hvad man skal være opmærksom på og hva er vigtig at gøre ind man åbner.
Jeg er igang med at købe en lille kaffe to go forretning. har søgt på nette om div ting som man skal være opmærksom på ved køb af sådan noget. men så støtte jeg på Amino.dk og det er her jeg føler at folk virkelig vil hjælpe med diverse ting.
Hvad skal jeg gøre og bruge, jeg har kontaktet et revisor firma som siger de vil orden alt det med cvr-nr og regnskab.
har kontaktet det firma der skal levere varene og aftalt et møde med dem.
har snakket med lokal avisen om at få en annonce i avisen.
føler der er en helt masse små ting jeg ikke har styr på. noge der kan hjælpe mig med lidt info hvad man skal være opmærksom på og hva er vigtig at gøre ind man åbner.
MVH Rex
Hej Rex
- og velkommen til kaffens verden - det skal du nok blive glad for.
Sørg for at få styr på fødevarekontrollen - tjek om du skal autoriseres - er det bare kaffe to go så er det ikke noget problem. Men bedre at være på forkant.
Sørg for at der er god service på din espresso maskine - det vil sige at reperationer skal ske indenfor timer og ikke dage alternativ sørg for at have reservedele eller en standby maskine. Husk hele din indtægt er bundet op på en maskine.
Super at du har fundet en revisor - det er vigtigt men hold nøje øje med omkostningerne.
- og nå ja sørg for god kaffe og hvis du ikke har nogen erfaring med at ekstraktere en espresso så vil jeg anbefale dig at 'gå i mester lære' at lave god kaffe tager en god rum tid.
Jeg håber at dit projekt lykkes og du vil finde lige så mege glæde i kaffen som vi gør.
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål :-D
Hej Søren tak for du skrev det var lige sådan en kaffe ekspert jeg var ud after til at fortælle mig lidt om hvordan tingene hænger sammen i kaffe to go verden.
Hej Søren tak for du skrev det var lige sådan en kaffe ekspert jeg var ud after til at fortælle mig lidt om hvordan tingene hænger sammen i kaffe to go verden.
Jamen det er jo det Amino er til for - og velkommen til!
- en gang i mellem er der et spørgsmål der rammer noget jeg faktisk ved en del om :-)
Hvis du vil have lidt hjælp så må du gerne skrive til mig på min mail skov[SNABEL]kaffeogco.dk ellers er jeg sikker på at du kan finde megen værdifuld viden her på Amino.