Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E mail adresse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der ved hvor man kan oprette en mail adresse uden den hedder noget med g mail, hotmail, ofir eller forum ?

Vil gerne have en mail adresse som ikke jeg kan logge på andre steder og som jeg kan beholde hvis jeg skulle skifte internet udbyder

Mvh

Lars

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 16:32

vespa:

Hej

Nogen der ved hvor man kan oprette en mail adresse uden den hedder noget med g mail, hotmail, ofir eller forum ?

Vil gerne have en mail adresse som  jeg kan logge på andre steder og som jeg kan beholde hvis jeg skulle skifte internet udbyder

Mvh

Lars

Der var lige kommet et ikke for meget med

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:33

Hej Lars

Hvis du er eger af dit eget domæne kan du nemt og hurtigt opsætte en email hvis dit webhotel tillader dette.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:57

Både gmail og hotmail er så vidt jeg ved (...) helt uafhængig af din internet udbyder - så her ser jeg ikke problemet.

Ellers skal du høre som gustav siger og købe dig et domæne og sætte en mailserver op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Gå ind på http://www.one.com/da/ køb et domæne. ex. slutMEDgMAIL.dk - så kan du lave en der hedder blabla@slutMedgMAIL.dk eller hvad du nu har lyst til. det koster 11,25 kr i måneden. Du kan logge på mailen over alt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)