Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på One.com standard sider med blog?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg kunne godt tænke mig at se hjemmesider med blogs på, lavet med One's standard system. Kan i henvise til sådanne sider som kun er lavet med One's standard skabeloner. Jeg vil gerne se hvordan sådan en side kan se ud og virke med one's blog/hjemmeside skabelon. Helt simpelt.

One.com er det ok til en affiliate side? Jeg har ikke forstand på alt det tekninske, så det skal være nemt for mig.

Tak Big Smile

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:55

One.com er ganske udemærket.

Jeg vil dog anbefale dig en wordpress i stedet for deres blogsystem. Du får meget mere overblik og kan nemmere se statistikker med mere.

Bennie

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:56

Hvad mener du med en affiliate side?
Er det en blog, en prisguide eller hvad tænker du?

Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 15:17
gustav1994:

Hvad mener du med en affiliate side?
Er det en blog, en prisguide eller hvad tænker du?

Okay det var måske et vidt begreb :). Har nok ikke gennem tænkt det. Men tænker på lidt af hvert bla noget med pris sammenligning og nogen banner. Bloggen var egentlig bare ment som noget at få aktivitet på siden med.
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 15:23
Bennie Larsen:

One.com er ganske udemærket.

Jeg vil dog anbefale dig en wordpress i stedet for deres blogsystem. Du får meget mere overblik og kan nemmere se statistikker med mere.

Bennie

Sætte wordpress op... Det lyder straks teknisk for mig ;-)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:15

Jeg ville i stedet vælge Unoeuro til det, som tilbyder 1 klik installation af wordpress.

Ellers er det altså meget nemt at installerer wordpress hos One.com også, så er klart til at overskue selv.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:26

Unoeuro er et fint bud til 1 klik installation af eksempelvsi wordpress, men der findes som minimum også 4 andre webhoteller der tilbyder samme service (sandsynligvis også andre end dem): Web10, Surftown, WebDomain, og Exaweb.

Derudover er der som minimum 3 webhoteller der tilbyder hjemmesideprogrammer med skabeoner osv. som trådstarter spørger til: Web10, One, og Surftown.

Hvor gode hjemmesideprogrammene er aner jeg ikke, da jeg ikke selv har afprøvet dem. Hvis der er nogen der har erfaringer med disse, så hører jeg gerne nærmere, da det kunne være relevant info på min side om løsninger til private hjemmesider.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:31

Hvis det er på one.com skal jeg gerne gøre det gratis for dig... Det tager ca. 10 minutter

Bennie

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:33

Bennie Larsen:

Hvis det er på one.com skal jeg gerne gøre det gratis for dig... Det tager ca. 10 minutter

Det er da et tilbud i den helt rette Amino ånd Big Smile

Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:16

Hej

Jeg har one.com og det er rigtigt nemt at gå til, både hvad angår hjemmeside og blog. Det er enkelt og overskueligt, og det gælder også oprettelse af mailadresser og videresendelse af mails osv. Det er bare at prøve sig frem, men menuerne er dog nemme nok. Bloggen giver mulighed for kommentarer, at invitere venner og der er RSS feed, så den kan fint være med til prisen, - det er jo kun 11 kr. om måneden når oprettelse og domæne er betalt. Man kan dog ikke køre adsense og lign. hvis man ikke kan finde ud af at uploade selv.

Eneste ulempe er, at det er så nemt at man får mod på mere. Således havde jeg en side til bedømmelse her på Amino, og blev så foreslået at bruge WordPress istedet for One.coms standardblog, WordPress  lader sig nemt  installere på one.com der er modtagelig for at Wordpress selv installerer adgangskoderne når man har udfyldt i et lille skema som starter op når Wordpress er uploadet første gang. Så man skal ikke "rode" med noget. 

Jeg tog Wordpress på dansk, og følger man den letforståelige installationsvejledning som også er på dansk, så skal man ikke gøre noget "teknisk" som man ikke selv kan finde ud af. Wordpress starter med en standardskabelon, som man så kan ændre i det kontrolpanel der indgår i Wordpress. Der er flere skabeloner at vælge mellem ved et enkelt klik, men på nettet findes der mange andre, både gratis og såkaldte premiumdesign som faktisk er billige (typisk under 500 kr.) og som kan være rigtigt flotte med forskellige smarte funktioner, men selvfølgelig heller ikke er unikke design.

Naturligvis skal man så gå "på opdagelse" i selve Wordpress systemet, men fordelen er jo at det foregår "live" på skærmen, - ét klik og du er på.

Som begynder har jeg lavet sexfri dating med noget designhjælp fra en tråd her på Amino, uden at have forstand på alt det tekniske. Kun kontaktformularen har jeg betalt for at få på dansk.

Fordelen med Wordpress er at der er mange dygtige mennesker på deres forum, og at det er nemt (og billigt synes jeg) at få professionel hjælp til de små knaster der opstår, når man lige vil have en detalje ordnet. Enten her på Amino eller gennem andre fora.Så nu er der penge til logo, brevpapir, tekstforfatter m.v. - så det skal nok blive godt på et begynderbudget.....

Så kan jeg, - så kan alle

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)