Omkring templaten så har jeg gjort det fordi jeg fandt det layout jeg syntes var superfedt, og efter flere forsøg selv hvor jeg ikke kunne ramme noget jeg var tilfreds med personligt, valgte jeg denne løsning.
Jeg er også flere gange blevet forelsket i templates eller sider, som jeg er faldet over på nettet.. Men.. Jeg synes, det er federe så at lade sig inspirere af disse. Så man sætter sig og laver et design fra bunden, der kun er inspireret af templatet eller siden, men som også har det her personlige touch, som jeg som webdesigner synes, er det vigtigste i webdesign! :)
Bygget på erfaring og egen overbevisning mener jeg også, at det gør kunden mere tryg, hvis man selv står bag designet af ens "base" - i mit tilfælde curomedia.dk ...
Jeg ved, at der findes såkaldte "webdesignere", der tjener deres penge på at videresælge færdige templates til kunderne - nu siger jeg bestemt ikke, at du er en af dem, men tvivlen kan opstå hos folk, når ens egen side er et template...
Udover alt det så synes jeg, det er nogle super fede salgstaler, du har fået skrevet rundt omkring på siden!
Jeg er også imponeret over din måde at bruge Wordpress på - den er jo helt inspirerende 
OG SÅ - vil jeg gerne lige understege, at det smarteste er IKKE at have priser oplyst på din side! Det skaber en form for masseproduktions-stemning, og den er ikke god at ha' !
Det er vigtigt, at kunden føler, at du kan give et unikt tilbud, der passer til netop deres behov...
Det du kan gøre er fx at skrive noget i retning af "Webdesign fra 2000 kr. eks moms".
mvh.
Nikolaj