Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin mit projekt til

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med et projekt for at lære...

Siden jeg er i gang med er lidt i stil med aok.dk men omhandler bare Fredericias Natteliv, koncerter, teater mm. meningen er at forsiden skal indholde nyheder om alt hvad der sker i byen og så skal alle steder - resturanter, pubs, diskoteker etc.- have hver deres profil side.

Målet er ikke at opfinde den dybe terlerken eller tjene kassen målet er at lære.

Derfor vil jeg gerne om du havde 5 minutter til at svine ( eller rose) min side til.

M.vh. jacob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

lav det lettere og tydeligere man kan oprette bruger og kan indsende nyheder ind ellers er det en flot side du har fået lavet her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 00:30

Tak Michael.

Er ikke nået så langt endnu, som du kan se er der heller ikke noget endnu under div undersider

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:05

Først og fremmest rigtig flot side!

Du skal have kigget på din background-position. Den skal centreres, da den ikke passer til siden hos os, der ikke kører 1280 opløsning.

Derudover kunne "kasserne" på siden godt være stillet bedre op. Her tænker jeg på, at det vil gøre siden mere stilren og mindre rodet, hvis alle linjer flugter. Lad fx Restaurant-kolonnen være lige så bred som Koncert-kolonnen og Teater-kolonne (inkl. AdSense) være lige så bred som Natteliv-kolonnen.

Håber det giver mening.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 15:20

Morten mange tak for rosen.

Først vil jeg sige at det kun er et template så det er ikke mig der at designet den så er ikke klar over om jeg kan rette de ting du påpeger, men vil se om jeg kan rette background.

Angående kasserne så syntes jeg personlig at det er godt de ikke er lige store/brede så det ikke ser alt for "pænt" ud men ret mig endelig hvis er galt på den

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:06

Toppen af din side, synes jeg, er god. Den får mig til at tænke på avis og dermed nyheder og updates. Det passer vel meget godt til din side.

Min første tanke med siden var at den var målrettet unge, men det er ikke umiddelbart det indtryk jeg får af siden. Det er mere en bred målgruppe den henvender sig til. Men jeg kender ikke din målgruppe.

Den nederste del af siden, synes jeg er rodet med en masse usammenhængende bokse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:15

Jeg ved ikke, hvor meget du er inde i CSS, men du kan ret let fikse problemet med baggrundsbilledet i filen style.css.

Find afsnittet "body" i toppen. Herunder har du en linje som ser sådan ud:
background: #545454 url(images/bg.gif) no-repeat;

Tilføj center så den kommer til at se sådan ud:
background: #545454 url(images/bg.gif) no-repeat center;

Når du gemmer den igen skulle problemet gerne være løst.

Mht. kasserne. så mener jeg det vil gøre siden væsentlig mere overskuelig for brugeren, hvis du får ryddet op og linjerne flugter. Det handler ikke om, at det skal se pænt ud, men simpelthen brugervenlighed. Specielt når du også har AdSense inde over bliver det svært at hurtigt overskue, hvad der er indhold og hvad der er annoncer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)