Kære Aminoer vil I give mig en tilbagemelding på dette hjemmeside udkast
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Jeg kan godt lide den dæmpede grøn, den giver en dejlig ro over siden. Men jeg synes, at de blå og råde farver i teksten forstyrrer meget. de passer efter min mening ikke ind i designet.
Det er forståeligt, at der er nogle ting, som skal fremhæves (hvilket de bliver) Men måske andre farver kunne gøre det uden de gik så meget ved siden af den grønne. Det er dog min mening, og måske er jeg den eneste, som har det sådan.
Men ellers synes jeg, at det ser godt ud.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
17-05-2010 kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Riise tror du ikke bare det er midlertidigt ;-)
Det håber jeg da ;-)
Kan i øvrigt se at man ikke skal komme med en ikke udelukkende positiv tilbagemelding, det gav mig en bedømmelse på én stjerne..
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
17-05-2010 kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ville også se lidt åndsvagt ud ;-)
Ikke mig der har givet stjerner til dig ;-)
Mikkel
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Hej Ib,
Jeg lavede en hurtig film på vej hjem i bilen i aften, så en fejl med menuen. Håber at du kan bruge det.
Mvh
Peter
Svar
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Riise tror du ikke bare det er midlertidigt ;-)Vil I komme med jeres bemærkninger til nedenstående
Vil I komme med jeres bemærkninger til nedenstående
Vi kender godt ophavsretten m.m. og stjæler ej hellere billeder m.m. til offentlig beskuelse
Det håber jeg da ;-)
Kan i øvrigt se at man ikke skal komme med en ikke udelukkende positiv tilbagemelding, det gav mig en bedømmelse på én stjerne..
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
ups... jeg havde fået videoen tagged som privat istedet for unlisted på Youtube . Det er nu ændret og man kan se den ... sorry :-)
Mvh
Peter
Svar