Hej Tom Dejligt at få noget feedback man kan bruge. På vores første side lagde vi meget vægt på at "vi taler dit sprog" forstået på den måde at vi ville prøve ikke at benytte fagudtryk når vi kommunikerede med kunderne. Dette reklamere vi ikke mere med da vi havde en del kunder der synes det var uprofessionelt at blive talt "ned til". Forstået på den måde at dem der kendte fagudtrykkende følte at hjemmesiden var skrevet på lavt niveau. Så vi ændrede vores side og gjorde den let læslig men med fagudtryk og vurdere nu kunderne og deres niveau før vi begynder at komme med diverse fagudtryk og praser som kunden sikkert ikke kender. At lave siderne "for smarte" har nok mere med "gode referencer" end at give hjemmesiden gavn. Hos os hører vi hvad kunden ønsker og rådgiver her efter hvad man ellers kunne gøre. Grunden til dette er for at give kunden en idé om hvad man kan med en hjemmeside. Tak for historien :) |
Dårlige erfaringer med Web bureau
CetaDesign din total leverandør inden for medie.