Jeg kan lige sende et screenshot af systemmet, hvis du vil have det? Så kan du se hvordan det ser ud. :-) |
hej patrick det må du meget gerne :-)
friisinvest@gmail.com
Jeg kan lige sende et screenshot af systemmet, hvis du vil have det? Så kan du se hvordan det ser ud. :-) |
hej patrick det må du meget gerne :-)
friisinvest@gmail.com |
Jeg kan kun anbefale Surftown! De har både deres one-click og en super FTP, der gør det nemt at installere manuelt... Jeg bruger Surftown altid, og har især installeret mange Wordpress - fx www.xece.dk og www.curomedia.dk/blog mvh |
Juusu here and Juusu there..
Hej Nikolaj Jeg er absolut ikke tilfreds med Surftown så jeg har nu fået lavet aftale med patrick Været surftownkunde siden 2001, men nu skulle der prøves noget nyt Håber jeg bliver tilfreds
Mikkel |
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvorfor du ikke er tilfreds med Surftown? :) Ang. det med at have bloggen liggende på xx.dk og ikke xx.dk/blog - det har du ret i at one click toolboxen ikke tillader, men det er da det nemmeste i verden at gøre manuelt! /Nikolaj |
Måske det nemmeste for nogen, men ikke for mig ;-) Brugt 1 år på at finde udad det og ingen hjælp fra support
Så er min tid bedre brugt på at skifte og videre..Kan sku finde udad det hos min nuværende udbyder efter kun 5 minutter..
Min utilfredshed ellers ja service ;-) bare ikke tilfreds generelt |
Nå oki doki så :) MeeBox er også interessant! |
Jeps, er lige blevet kunde idag ;-)
Håber det bliver godt
Mikkel |