Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man fat i de 50 til 65 årige?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne godt bruge nogle fif til at komme i kontakt med min lidt ældre målgruppe som er mellem 50 og 65 år. Disse er jo ikke de mest aktive internet brugere, men der findes måske nogle sider de bruger?? Eller andre ideer?

mikkel

www.usatours.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:34

Hej Mikkel,

Facebook, Facebook, Facebook!

Det er der hvor du skal lede efter din målgruppe Geeked
- Skriv lidt om dine budgetter, så sender jeg et rigtig godt tilbud til at nå den målgruppe.

Der er 289.080 brugere på Facebook i mellem 50 og 64 år, som du lige nu kan annoncere for.

/Simon 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:38

Jeg ved ikke lige specifikt, hvilke hjemmesider, som det segment bruger, men hvis vi går ud fra, at de har et stort rådighedsbeløb, som også kan bruges på usatours.dk, så er det nærliggende at tænke på:

rejser, motorcykler, golf, tennis, biler, loger, designer møbler, lauritz.com, rolex, dyre sko og dyrt tøj etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

Hej Mikkel

Folk mellem 50 og 65 er lige så forskellige som alle andre, måske endda mere, fordi de HAR pejlet sig ind på hvad de gerne vil. Så NOGEN er helt sikkert på Facebokk, men der er også mange, der IKKE er.

Jeg tror det er bedre at du først tænker i produkter og bagefter alder end omvendt.

Mvh. Sanne

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 19:49

Ældresagen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

datingsider for ældre. Dem findes der faktisk også en del af efterhånden. Men ved ikke om de har en annoncedel.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:37

Mikkel Jensen:

Hej!

Jeg kunne godt bruge nogle fif til at komme i kontakt med min lidt ældre målgruppe som er mellem 50 og 65 år. Disse er jo ikke de mest aktive internet brugere, men der findes måske nogle sider de bruger?? Eller andre ideer?

mikkel

www.usatours.dk

Ældresagen og facebook, tror, jeg du skal glemme - Hvor mange på 50 år er på facebook? Og jeg kender bestemt ikke nogen på 50 som opfatter sig selv som ældre, faktisk vil de ofte helst opfattes som yngre og nærmest se det som en fornærmelse, hvis nogen forslog medlemskab af ældresagen.

Mine svigerforældre rejser rigtig meget og er i din målgruppe i forhold til alder, de er 60 og 66 år.
Min svigermor plejer at bestille rejsekataloger på nettet eller hvis hun fx ser en annonce i avisen (de holder flere aviser).. og så vælger hun rejserne ud fra kataloget.

Så mon ikke det er noget med at lave et katalog og få det placeret et sted, hvor de ser det?
Fx i venterummet hos fodplejer, kiropraktor, aftenskoler osv.

Eller lav specielle tilbud til steder/klubber, hvor de kommer - det kunne fx være loger, golfklubber eller måske tøjbutikker der har kundeklubber. Klubberne er vel også interesseret i at kunne give deres kunder specielle tilbud.

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Skrevet kl. 20:43

jeg er enig i at problemet jo er at de ældre ikke vil opfattes som ældre, hvilket de jo heller ikke er. Og hvis man er medlem af ældresagen, så er man nok for gammel til at rejse til USA.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:47

Jakodan.dk:

Hvor mange på 50 år er på facebook? 

Der er over en kvart million danskere over 50 år, på Facebook. Så undervurder ikke Facebook som et godt sted at annoncere billigt.

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Skrevet kl. 20:49

Jeg tror ikke at 50+ er særlig aktive på facebook. Det kan godt være de har en profil, men jeg tvivler på de bruger særlig meget tid på at surfe rund der inde.

Jeg kender ingen fra mine forældres generation som er på facebook....

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)