Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK domæne med henblik på videresalg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står og skal til at registrere et domæne, men jeg kan se at der er et firma ved navn Sedoparking.

Domænet blev registreret d. 27 januar 2010.

På dk-hostmaster står der i paragraf 12 stk 2, at man ikke må købe domæner kun med henblik på videresalg, og det har de gjort med det domæne jeg leder efter.

Jeg har taget et kig på deres firma side (dem som har registreret det domæne jeg søger), og der skriver de at de månedligt sælger 3.000 domæner, så der er stor sandsynlighed for at de kun køber domæner med henblik på videresalg.

Hvor står jeg iforhold til dk-hostmaster, fordi skal til at ringe derind og forklare dem hvordan landet ligger angående domænenavnet, så hvordan kan jeg bedst muligt forklare dem det, og er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg ringer?

Hav en fortsat god dag!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:52

Det skal lige siges at domænenavnet det drejer sig om er Musicbooking.dk, så der kan i selv tage et kig, og se hvordan jeg står i henhold til paragraf 12 stk 2.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:54

Emil Pedersen:
Hvor står jeg iforhold til dk-hostmaster, fordi skal til at ringe derind og forklare dem hvordan landet ligger angående domænenavnet, så hvordan kan jeg bedst muligt forklare dem det, og er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg ringer?

DK-Hostmaster henviser dig bare til Domæneklagenævnet og de henviser dig til at oprette en sag, så du får ikke meget ud af at ringe. Opret en klagesag og lad det gå sin gang, der er desværre ikke andre muligheder.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:55

Det er ikke dem der ejer det, det er sikkert parkeret der for at det kan give lidt afff. kugler... lav en whois på domænet og du vil opdage det er en dansker der ejer det.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:56

Lagersalg123 - JEN:

Emil Pedersen:

DK-Hostmaster henviser dig bare til Domæneklagenævnet og de henviser dig til at oprette en sag, så du får ikke meget ud af at ringe. Opret en klagesag og lad det gå sin gang, der er desværre ikke andre muligheder.

Ja ok.

Så der er ikke noget jeg kan gøre for at få fingrene i domænenavnet, på trods af at det er et domæne parking firma der ejer domænet, og som kun har købt det med henblik på videresalg?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 12:59

Emil Pedersen:

Lagersalg123 - JEN:

Emil Pedersen:

Ja ok.

Så der er ikke noget jeg kan gøre for at få fingrene i domænenavnet, på trods af at det er et domæne parking firma der ejer domænet, og som kun har købt det med henblik på videresalg?

Tror du misforstår noget her.... hvor ser du at det er et domæne parking firma der ejer det?

Venligst

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:03

Dennis Nielsen -:

Emil Pedersen:

Lagersalg123 - JEN:

Emil Pedersen:

Ja ok.

Tror du misforstår noget her.... hvor ser du at det er et domæne parking firma der ejer det?

Har først lige tænkt over det nu.

Så der er vel ikke noget jeg kan gøre, udover at høre ejeren om jeg må købe det?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 13:04

Præcis.... kontakt ham og byd ham et eller andet du kan stå inde for :-)

Venligst

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 14:50

Dennis Nielsen -:

Præcis.... kontakt ham og byd ham et eller andet du kan stå inde for :-)

Det vil jeg prøve.

Tak for hjælpen!

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)