Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoproduktion til markedets laveste priser!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

In good company 

Levende billeder er stærkere end ord. Derfor står Company Pictures for at få budskabet igennem over for medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder samt at forbedre synligheden af produkter og tjenester ved hjælp af videoproduktion og redigering af: 

• Foredrag, workshops, konferencer & seminarer 

• Virksomhedspræsentationer, produktpræsentationer, informationsvideoer & instruktionsvideoer  

• Virale reklamer 

• Interviews, voxpops & testimonials  

• Video visitkort & video CV

• TV Spots & reklamefilm

• Events & reportager

- Og meget mere. Med Company Pictures er du i godt selskab. Vi har mange års erfaring med videoproduktion og involverer os fra start til slut. Produktionen foregår desuden i tæt samspil med dig som kunde, så der gives plads til dine behov. Ingen opgave er for stor, ingen er for lille.

Kontakt: info@companypictures.dk eller tlf. +45 3022 6632.

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:48

Hej

Fin salgstale, men hvis du ikke kan understøtte din påstand om "markedets laveste priser" så tror jeg ikke du kommer nogen vegne.

Nu vil du jo sikkert svare noget i stil med "jamen 2 opgaver er aldrig ens" "Vi tager udgangspunkt i kundens behov" eller "timepris på kun XXX" - det tror jeg bare ikke er konkret nok.

En idé kunne være at beskrive et projekt hvor du selv opstiller specifikationerne og så give et priseksempel ud fra det, eller fortælle hvad du tidligere har taget for en given opgave. Så er det meget nemmere for folk at forholde os til.

Håber du firstår min pointe Smile

Hilsen Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 18:24

Øh nej, den forstår jeg ikke. Jeg kan sagtens understøtte min "påstand" om markedets laveste priser, og dertil må jeg sige, at jeg af erfaring ved, at det at tage udgangspunkt i kundens behov er noget mere konkret end at beskrive et enkeltstående projekt, som med stor sandsynlighed ikke rammer lige præcis deres behov.

Opgaverne er, som du så fint nævner, tit meget forskellige og kundernes behov ligeså, så derfor vil det ikke give mening at opstille et projekt ud fra egne specifikationer, simpelthen fordi det ikke tegner et brugbart billede for den enkelte kunde. 

Men hvis du har et specifikt projekt i tankerne, giver jeg da meget gerne et bud på den opgave. 

mvh

Uffe Karlsson,

Company Pictures

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 18:30

Hejsa,

Det lyder spændende.

Jeg beskæftiger mig - blandt andet - med at lave webvideoer til mine kunder. Webvideoer, som ikke koster spidsen af en jetjager. Jeg kunne godt tænke mig at kende jeres priser. Hvis I kan producere meget billigere end jeg selv kan, så kan jeg jo passende hyre jer som underleverandør...

Så jeg vil gerne have flere, konkrete detaljer om priser o.l. - evt. i en PM.

På forhånd tak

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:31

kaduffo:

Øh nej, den forstår jeg ikke. Jeg kan sagtens understøtte min "påstand" om markedets laveste priser, og dertil må jeg sige, at jeg af erfaring ved, at det at tage udgangspunkt i kundens behov er noget mere konkret end at beskrive et enkeltstående projekt, som med stor sandsynlighed ikke rammer lige præcis deres behov.

Opgaverne er, som du så fint nævner, tit meget forskellige og kundernes behov ligeså, så derfor vil det ikke give mening at opstille et projekt ud fra egne specifikationer, simpelthen fordi det ikke tegner et brugbart billede for den enkelte kunde. 

Men hvis du har et specifikt projekt i tankerne, giver jeg da meget gerne et bud på den opgave. 

mvh

Uffe Karlsson,

Company Pictures

Det som jeg tror at Morten prøver at sige, er at det er for nemt sluppet at skrive "markedets laveste priser" uden at underbygge det. Mange firmaer i jeres brache kan skrive det samme - men hvordan kan kunden så se hvem der faktisk er billigst?

Det er helt fint med unikke tilbud - så kan man bare ikke prale med markedets laveste pris.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 19:43

Det kan han jo netop få be- eller afkræftet ved at komme med en konkret opgave, som vi kan afgive et tilbud på. At vi skriver 'markedets billigste priser' er netop baseret på kundefeedback igennem de sidste år, der viser, at det er vores kunders indtryk.

Så jeg synes nu godt, vi kan tillade os at skrive sådan. 

Men jo, det kan da være svært for kunderne at se, hvem der er billigst. Og det kan de vel næsten kun finde ud af, ved at indhente tilbud fra konkurrerende virksomheder?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:43

kaduffo:
Så jeg synes nu godt, vi kan tillade os at skrive sådan. 

Ifølge Markedsføringslovens §3 stk. 3 skal man kunne dokumentere sine påstande. Så faktisk må du ikke kalde jeres priser de billigste uden at kunne dokumentere det. Overskridelse af Markedsføringsloven straffes med bøde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 22:02 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kender godt markedsføringsloven og kan sagtens dokumentere mine såkaldte 'påstande'. Det er også pointeret foroven.

Men nu var indlægget mere tiltænkt for at gøre opmærksom på et godt produkt, ikke at læse korrektur på specifikke formuleringer af ord. Det var ikke for at starte en diskussion ned til det enkelte ord, mere at gøre opmærksom på nogle kompetencer og give et tilbud herpå.

Det er åbenbart ikke det rette forum at gøre det i.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:31

kaduffo:
Jeg kender godt markedsføringsloven og kan sagtens dokumentere mine såkaldte 'påstande'. 

Den dokumentation kunne jeg da godt tænke mig at se.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:36

kaduffo:
Det er åbenbart ikke det rette forum at gøre det i. 

Det har du helt ret i. Amino er absolut ikke stedet, hvor man skal forsøge at afsætte sine produkter med udokkumenterede påstande på kant med lovgivningen. Du skal nok forsøge dig med nogle debatter, hvor den gennemsnitlige IQ og praktiske erfaring er lidt lavere Big Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)