Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ærlig, men gør det så folk ikke bliver fornærmet

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For at sætte det lidt på spidsen, så ville jeg have mine betænkeligheder ved at handle med dig. For hvis nu der kom en tvist, så ville du ikke være bleg for at sætte en pris på mit hovede :-)? Du sender altså de forkkerte signaler, nogle gange.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:48

Hej Casper

Ja jeg snakker heller ikke om et lille domæne som du køber og jeg overføre som du så evt ikke ville betale og jeg rykkede hovedet af dig..

Det var mere hvis man bliver snydt for mange mange penge så er man (jeg) parat til at tage den lidt længere end bare sige øv bøv.. (nej ikke mord)

Der er selvfølgelig forskel på om man ikke kan betale på grund af dårlig forretning eller man bevidst snyder andre.

Men penge er jo det værreste skylde andre mennesker :-) Og der kommer da tit klammerier om sådan ting 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel:
Men penge er jo det værreste skylde andre mennesker :-)

Nej da, det er oprigtige undskyldninger der kommer fra hjertet som aldrig blev givet. Det er for mig det værste at skylde andre. Og i øvrigt også det værste man kan skylde mig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01

Et af de steder hvor det er ok at lyve er når konen spørger "Ser jeg fed ud i de her bukser....og du skal svare ærligt"...

Naturligvis skal man være ærlig, men man skal ikke sige alt...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:02

Hvor mange millioner du du blevet snydt for ?

hvad købte du ?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:03

Mikkel:
Det var mere hvis man bliver snydt for mange mange penge så er man (jeg) parat til at tage den lidt længere end bare sige øv bøv..

Her er endnu et eksempel, hvor du med fordel kunne holde mund. Det her er ikke motiverende for at indgå en handel med dig :o) Hvis vi bliver uenige om betalingen, skal vi altså "danse". Dvs. at hvis vi laver en handel, og ikke er enige om økonomien, skal jeg forvente at skulle afsone en eller anden dom fordi du tvinger mig til at forsvare mig selv, eller risikere at få en på lampen i et eller andet omfang. Ingen af delene, er en handel værd i mine øjne.

Mikkel:
Men penge er jo det værreste skylde andre mennesker :-)

Nej, det er det ikke..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan slet ikke se noget problem i være ærlig, hverken mod sig selv eller andre. Jeg har bare nogle dårlige karaktertræk, som det er ganske almindelig høflighed at spare min omgivelser for.

Når folk ringer lige som jeg har sat mig ned for at spise, bliver jeg irritabel. Så må jeg minde mig selv om, at jeg ikke har udgivet et podcast om at nu spiser jeg, ligesom opdateringen på Twitter og Facebook blev glemt i farten. ¨'

Derfor viser jeg ikke min irritation over for personen der ringer, - selvom mine følelser skam er ægte nok.

Det handler ikke om at sætte en facade op foran mit ærlige jeg, det handler ganske simpelt om at jeg er godt opdraget.

Verden roterer ikke rundt om min navle, alt hvad jeg mener er ikke rigtigt og vigtigt, og andre menesker må godt være på  jorden, - og når jeg engang imellem går i vejen for andre og bliver tilgivet, skal jeg huske også at tilgive dem der går i vejen for mig.

Michael

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)