Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FIAT fiorino varebil - overtag årets varebil 2009 helt GRATIS og få 3000 kr oven i hatten !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er chancen for at overtage Årets varebil 2009 helt GRATIS  - mere eller mindre... du overtager i hvert fald en næsten helt ny varebil - perfekt til bykørsel og meget andet - og skal kun tænke på leasing afgiften på månedbasis. Bilen er din. Og du sparer den ekstra ordinære afgift på 17.000 + moms (samt oprettelse 1700 kr + moms) og får sågar 3000 kr. oven i hatten af mig når overtagelsen er gået igennem.

Bilen er købt hos bilernes hus i silkeborg og leases pt. igennem santander bank
Leasing afgiften pr måned er ca. 1700 kr. og aftalen løber ca. 2-2,5 år endnu hvorefter bilen kan overtages for en meget fordelagtig pris på ca. 32.900 kr. -  nypris er 113.000 kr. plus div. så vidt jeg husker..  

I forbindelse med omlægning af firmaets aktiviteter, har vi ikke længere brug for den og er villige til at give afkald på evt. gevinst ved salg og den ekstraordinære leasing afgift. Vi slipper tilgengæld for at skulle ud og buge tid på at sælge den igennem en forhandler etc.

Antal: 2 stk. 
Farve: Hvid.
Motor: Diesel 1.4 elegance
Km.: Kørt ml. 28-35.000 km.
Service: Står ejer selv for.
Leasing type: finansiel leasing
Model: Alt udstyr.. og bag vindue  .. aircon, armlæn, radio/cd etc. etc. 
En super lille varebil ..  som vi selv bruger flere af..

Læs mere om bilen på fiats hjemmeside eller her: http://fiatprofessional.dk/pdf/FIORINO_CAT_24s.pdf
Hvis det har interesse så lad mig høre fra dig snart..  på  28 - 12 - 12 - 90

Mvh. Niels.

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

NB:... Bilerne er nu afsat

Tak for interessen 
Niels 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)