Hej Jeg har en virksomhed der pt. er webbaseret, som jeg kører med en partner. Virksomheden er blevet set mere eller mindre i bero, da både mig og min partner har mange andre jern i ilden, og han har derfor valgt at træde ud af firmaet. Jeg søger derfor en eller to nye partnere til firmaet, med forskellige profiler. Den ene mulighed er en partner der har erfaring med salg, og evt. er kørende sælger. Denne person skal være bosat i nordjylland og aller helst Aalborg, og må gerne have et andet job/firma ved siden af. Han eller hun skal som sagt helst have erfaring med salg og hvis muligt også gerne erfaring med at drive egen virksomhed. Den anden mulighed er at få en person med erfaring inden for webbaserede forretning, som er dygtig til at markedsføre på nettet. Denne person må gerne have haft sin egen virksomhed, og skal ihvertfald som et minimum være interesseret i at udvikle virksomhedens profil på nettet. Hvis denne har erfaring programmering, søgemaskineoptimering og lignende ville dette bestemt ikke være en ulempe.
Om jeg vil lave en konstellation af både en sælger og en person til at hjælpe med at køre internetdelen drejer sig om de rette personer melder sig og om vi kan lave en gruppe med god kemi : ) I må endelig skrive en privat besked hvis det jeg skriver lyder interessant, og så ser vi på om vi kan finde ud af noget.. Med venlig hilsen - og god aften.. Jesper Ekmann |
Hej Jesper
Har du et link til eller noget information om din hjemmeside? Det tror jeg vil give flere henvendelser. Derudover skal du nok enten åbne for din PB (Privat besked) eller give en mail, så interesserede personer kan kontakte dig.