Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den er fandme genial!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

JEG SYNES RIGTIG GODT OM! hahaha

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

siger vedkomene med børn i privatskole ! :D top dollar!! 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:41

hehehe Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:07

Ja, den er go' Smile

Politisk set, er det ikke det bedste stunt hun har lavet, men hun har fulgt sin datters ønske og ikke sit eget. Jeg havde gjort nøjagtig det samme.

(Er jeg en lyseslukker?)

Ps. Hvor ser den kvinde da bare godt ud.

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er det nu de røde de siger?

Noget med at morale er godt - men at være dobbeltmoralsk er dobbelt så godt. Wink

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:16

Samme holdning her - er hendes datter ikke glad for at gå i skole fordi vennerne er væk - så er det bare en beslutning som må tages... uanset om man kommer i modvind i medierne.

Men det er generelt bekymrende at vores folkeskole ikke er god nok. Jeg har selv en datter som har adhd - og det gør at hun skal have lidt ekstra undervisning og derfor falder udenfor det gennemsnitlige barn. I mine øjne er der kun plads til 80% af eleverne i det folkeskolesystem vi har i dag. Børnene skal kunne planlægge deres dag og opgaver mere eller mindre selv. Intet under at seneste undersøgelse i Århus Amt viste at 7 ud af 10 teenagepiger havde det rigtig dårligt med sig selv.

Jeg mener simpelthen at vi taber en hel masse børn på gulvet - og det er alle de børn der ikke er gennemsnitlige og ressourcestærke. Der har aldrig været flere børn som blev henvist til specialklasser og specialskoler - og det er da tankevækkende...

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:26

Jeg er egentlig enig med Helle - jeg synes det vigtigste er at børnene har det godt, det ville da være meget mere bekymrende hvis de smed deres børn ind i folkeskoleklasser hvor de f.eks. blev mobbet, blot som en del af et politisk spin-arbejde rettet mod pressen.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:31

Kristian Øllegaard:

Jeg er egentlig enig med Helle - jeg synes det vigtigste er at børnene har det godt, det ville da være meget mere bekymrende hvis de smed deres børn ind i folkeskoleklasser hvor de f.eks. blev mobbet, blot som en del af et politisk spin-arbejde rettet mod pressen.

Og så skal man jo heller ikke glemme at hun jo sådan set også tager ansvar for folkeskolen.... Hun bringer fokus på sagen.... At der så kan være nogle PR-overvejelser i forhold til om hun skulle putte sine egne unger i en offentlig skole kan man altid diskutere. Men at påstå hun ikke tager ansvar for folkeskolen er jo noget ævl.... Mon ikke det rykker mere at Thorning bringer fokus på emnet inde på borgen end hvis hun smed sine egne børn i en bestemt skole?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tror da alle ville gøre det samme - ellers er man ikke en ordentlig forældrer.

Plakaten burde nok hellere have været af Mette gimpen, som er så satans fordømmende over for andre, og det var vel egentlig det som "sagen"oprindelig gik på.

JOHN J. :" Ps. Hvor ser den kvinde da bare godt ud"

Du er jo syg John - søg hjælp Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:02

"Du er jo syg John - søg hjælp"

@Jesper. Du må sgu da være til mænd Stick out tongue

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)