Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg undres meget

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ona9:
Men hvad ved jeg, jeg har hul i hoved!!!

Tja det passer meget godt til det indlæg du kommer med. Dit navn er også ganske seriøst når man tænker over det :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:56

Fama:
Tja.... Folk har jo hul i hovedet, hvis de handler med personer de intet ved om.

Ja isæt alle dem der tror de ved hvem de handler med, når de handler med selskaber der bevist undgår at betale skat i DK.

så 90% af danskerne har jo hul i hovedet, da de ikke vil boykotte de snyltere, som de iøvrigt tror de ved hvem er Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:59

Bautik:

Ona9:

Tja det passer meget godt til det indlæg du kommer med. Dit navn er også ganske seriøst når man tænker over det :)

Du skal være mere end velkommen til at finde på et andet, og bedre navn selvfølgelig, til en forretning der sælger sexlegetøj og andet af erotisk natur...

Set igang mester!!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01

Ærligt hvor mange kender så hinanden herinde ? Ikke mange..

jeg har solgt ting til flere personer herinde og de ved da ikke hvem jeg rent faktisk er..

Jeg er aninym bag knapperne, men offentlig med et navn der kunne være dæknavn, man er aldrig sikker

Jeg har dog aldrig snydt nogen herinde

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:01

Ona9:

Bautik:

Ona9:

Du skal være mere end velkommen til at finde på et andet, og bedre navn selvfølgelig, til en forretning der sælger sexlegetøj og andet af erotisk natur...

Set igang mester!!

Kan sagtens finde et andet navn. Men hvor meget fortæller du om dig selv og din forretning? At du ligepræcist sælger sexlegetøj. for mig er/var du bare endnu en anonym bruger med et navn der ikke giver mening.

Se bare det at du måske havde puttet dit firma link eller beskrivelse af hvad du laver havde gjort det 200% gange mere seriøs i mine øjne, og nok andres.

:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:11

Juul:

Nu har en del af mit arbejdsområde de sidste 10 år være " at integrer kriminelle til samfundet" så jeg ved en del om opmærksomhed og salgskanaler på de områder.

Okaj :) Så ved du vel os, at den type mennesker næppe vælger de højest rangerende site i Google til salg af deres varer... Det ville da være selvmål i stor stil!

Juul:

Der hvor jeg undres er, hvis en "sælger" komme med tilbud på en serviceydelse, så skal der fremvises referencer i stor stil og det er helt okay, men når et tilbud på et fysisk produkt måske er for godt, så bliver der ikke i samme grad undersøgt om "produktet" renhed.

Igen smider du om dig med en påstand, som du intet ved om... Kan du læse alle menneskers PB eller Mails, siden du kan påstå det der?
Ja jeg spørger bare?

Og hvornår er et tilbud for godt? Oftest handler det jo bare om, at have den rette kontakt eller købe det rigtige konkursbo... Ret simpelt, men utroligt svært at opstøve!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24

Lagersalg123 - JEN:

Juul:
Hvis vi ikke stille spørgsmål ved et godt tilbud, så åbnes Amino for snavs, tro mig.

Hvad ville dit spørgsmål så være hvis jeg tilbød dig 10kg svanemærket colour vaskepulver til kr. 13 + moms per kg. i professionel kvalitet svarende til 3-400 vaske?

Hvor meget Co2 udslip sådan en gang vask forårsager ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30

Juul:

Nu bliver du ved med at sige "påstand", hvor laver jeg en påstand?

Du bliver ved med at påstå, at folk hverken er kritiske eller ik undersøger sælger... Men er det noget du ved? Og hvis du ved det, hvor ved du det så fra?

Du påstår ligeledes, at folk bare køber varer uden at undersøge, om det er hælervarer... Men er det noget du ved? Og hvis du ved det, hvor ved du det så fra?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:38

Juul:

Ja kritisk i offentligheden, den mangler her nogen gange ved salg fra anonyme.

Der er da forskel på at sige til sælger, kan du ikke lige identificerer dig lidt mere, frem for at sige i en PM, er der regning på produktet.

Den offentlige kritiske handling er jo forbyggende, det er den tavse handlige jo ikke.

Okay vi vender den om... Gider du ik lige lægge alle dine informationer op i denne debat inkl CVR nummer, mail, tlf nummer og CPR nummer...

Du kunne jo gå forrest i denne "forebyggende" "verden" herinde...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:50

Ona9:

Ja, så må jeg jo være en af de tåber med hul i hoved der skal holdes i hånden..

...Men kan så sige, at den tid jeg har sparet på IKKE at rende rundt og være mistroisk, syntes jeg stadig er givet godt ud... For jeg er sgu aldrig blevet snydt! (Hvad jeg ved altså)

Men hjælp mig lige ved at forklare en lille ting - hvorfor sådan udtalelse hvis du, som skrevet, alligevel ikke ved hvor stort et problem det er?

Kunne det være at nogle af dem der er anonyme, bare ikke er lige så medieliderlige som MANGE ANDRE på div. forums?

Der er ikke noget galt i at være anonym. Men hvis man er villig til at handle med en, man ikke har de mest grundlæggende oplysninger på beder man jo om problemer.

Det jeg siger er ikke at man er et fjols, hvis man handler med en herinde som ikke har lagt kontaktoplysninger osv. ud til offentligt skue. Jeg siger man er et fjols, hvis man ikke sørger for at få de relevante oplysninger - f.eks. via Aminos interne beskedssystem, tlf, mail eller whatever.

Og det tror jeg egentligt også du er enig med mig i....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)