Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com hjemmeside - hvilken skabelon udbyder/webdesigner er bedst ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:03

Michael Grove:

Kan vi ikke droppe de affiliatelinks i forummet?

Jeg undskylder mange gange for links til min affiliateside, jeg havde ikke set det punkt i betingelserne. Det er brugt mange gange af flere forskellige personer i forskellige tråde, så jeg troede at det var ok.

John Nielsen, Nielco IT :

Jeg er personligt enig i, at det ikke ligefrem pynter eller virker særligt seriøst, når man overplastrer sine indlæg med links, som "liiige" skal forbi noget affiliate for at dryppe penge i indlægbidragerens lomme.
Når man på i alt 8 linier hælder 9 affiliate links ind, er hensigten tydeligvis ikke at hjælpe.

Det forstår jeg så ikke? Hvorfor er det tydeligvis ikke er for at hjælpe? Trådstarter spørger til skabelonhjemmesider ligesom hos One.com og jeg fortæller hvilke webhoteller jeg kender der tilbyder disse skabelonhjemmesider. At jeg så linker til min egen hjemmeside med info om webhotellerne, gør vel ikke hjælpen mindre?

Ligeledes er der en der foreslår wordpress, og jeg fortæller hvilke webhoteller som jeg kender der tilbyder 1-klik installation. Jeg linker til min info om webhotellerne og hvis man ikke vil læse denne info, kan man vel bare lade være med at trykke på linket.

Men som jeg startede, så undskylder jeg links til min affiliateside. Jeg er bare meget uforstående overfor hvodan man kan skrive at min hensigt tydeligvis ikke er at hjælpe...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:15

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg undskylder mange gange for links til min affiliateside, jeg havde ikke set det punkt i betingelserne. Det er brugt mange gange af flere forskellige personer i forskellige tråde, så jeg troede at det var ok.

Der skrives mere end 1.000 indlæg i forummet hver dag, og det aktuelle antal moderatorer når af naturlige årsager ikke at nærlæse dem alle.
Da reglerne er fuldstændt klare på det område, vil affiliate links vil blive slettet, efterhånden som de bliver opdaget.

Erik Pilgaard Hejlskov:
Jeg linker til min info om webhotellerne og hvis man ikke vil læse denne info, kan man vel bare lade være med at trykke på linket.

Nej, for hvis man ikke er meget vågen når man læser de affiliat-inficerede indlæg, opdager man måske for sent, at et link til surftown, exaweb og andre sites i virkeligheden slet ikke linker til de nævnte webhotel udbyderne. Vil du hjælpe nogen med at finde et billigt webhotel, så peg i stedet på det billige webhotel.

Reglerne er som nævnt ikke til at misforstå. Affiliat links er ikke velkomne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:20

John, det du skriver er jeg ikke uenig i. Det var din kommentar om at jeg åbenlyst ikke ville hjælpe, som jeg studsede over. Jeg mener stadig at det var en forkert kommentar af dig, men lad os bare slå en streg over det :-)

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:34

Hej Lars,

Måske det her kunne være noget for dig - http://www.amino.dk/forums/t/89718.aspx

Vh. Martin

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)