Mikkel har fuldstændigt ret. Reglerne vedrørende affiliat er: Affiliate Links bliver slettet Se i øvrigt en masse andre gode retningslinier vedrørende Amino. |
Michael Grove:Kan vi ikke droppe de affiliatelinks i forummet?
Jeg undskylder mange gange for links til min affiliateside, jeg havde ikke set det punkt i betingelserne. Det er brugt mange gange af flere forskellige personer i forskellige tråde, så jeg troede at det var ok.
John Nielsen, Nielco IT :Jeg er personligt enig i, at det ikke ligefrem pynter eller virker særligt seriøst, når man overplastrer sine indlæg med links, som "liiige" skal forbi noget affiliate for at dryppe penge i indlægbidragerens lomme.
Når man på i alt 8 linier hælder 9 affiliate links ind, er hensigten tydeligvis ikke at hjælpe.
Det forstår jeg så ikke? Hvorfor er det tydeligvis ikke er for at hjælpe? Trådstarter spørger til skabelonhjemmesider ligesom hos One.com og jeg fortæller hvilke webhoteller jeg kender der tilbyder disse skabelonhjemmesider. At jeg så linker til min egen hjemmeside med info om webhotellerne, gør vel ikke hjælpen mindre?
Ligeledes er der en der foreslår wordpress, og jeg fortæller hvilke webhoteller som jeg kender der tilbyder 1-klik installation. Jeg linker til min info om webhotellerne og hvis man ikke vil læse denne info, kan man vel bare lade være med at trykke på linket.
Men som jeg startede, så undskylder jeg links til min affiliateside. Jeg er bare meget uforstående overfor hvodan man kan skrive at min hensigt tydeligvis ikke er at hjælpe...