Hej Til en simpel hjemmeside søger jeg efter en udbyder af skabelon hjemmesider - eller en web designer der kan sætte det op. Jeg overvejde mono.net eller bricksite.dk men måske nogle af jer har andre bud Maks 5 sider inkl. kontakt formular .com og .dk domanine er reserveret. Al tekst, logo og billeder er klar... Budget maks kr. 1000 inkl. moms Kan du eller kan du anbefale nogen ? Mvh Lars |
.com hjemmeside - hvilken skabelon udbyder/webdesigner er bedst ?
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Om det er .com eller .dk er ligegyldigt ift. udbyder, da alle de danske webhoteller kan håndtere begge domæner. Du er velkommen til at besøge Private Hjemmesider, hvor du kan se at Web10, One, og Surftown har hjemmesideprogram, hvilket vel er det du efterspørger med "skabelon hjemmesider". Alternativt kan du også bruge eksempelvis wordpress, som der allerede er foreslået i tråden. Kan du ikke selv sætte det op, så gå efter de webhoteller der tilbyder 1-klik installation, hvilket er Web10, Surftown, Web Domain, og Exaweb. |
Du kan få hotel gennem meebox.net til 9,- kr og 50% amino et klik og du er igang Dog skal du huske og fjerne index filen i public_html (under ftp oplysningerne) Så er du kørende for langt under de 1000 kr
Mikkel |
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Affiliate-links er ikke tilladt på forumet, det formodentligt slettet såsnart en moderator ser det. |
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn