Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af netbutik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg har nu haft butikken et par måneder - og har brugt (gør det stadig) meget tid på at redigere og tilpasse både tekst og billeder.

Nu kunne jeg godt tænke mig nogle andre øjne til at kigge på sagerne - så hvis nogle af jer Aminoer har tid og lyst, vil jeg blive meget glad for ris og ros.

Hvad med billederne? - hvilke billeder virker bedst (med eller uden børn)?

På forhånd mange tak!

Mange hilsner

Line

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:09
Hej Line

Mine umiddelbare kommentare.

1:

Det er som om siden mangler en ramme. Alle de elementer du har placeret i den blå/grå baggrundsfarve virker som om de ikke er en del af selve siden. Du bør nok have en topbjælke på med dit logo, søgeboksene og indkøbskurven.

2: Billedet på forsiden med pigen på trappen er sødt, men ser grumset ud og det kan ses at det er et amatør fotografi. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om jeg synes det er positivt. Det kommer jo nok lidt an på øjnenen der ser. Nogle vil tænke "Nej hvor sødt, her er en hyggelig lille butik der bruger egne børn som modeller" and vil tænke "føj hvor uprofessionelt - her vil jeg ikke handle". De andre er bedre og jeg synes bestemt ikke at det gør noget at der er børn med på billederne. Det gør det mere levende.

3: Rammerne rundt om billederne i højre side er ikke samme bredde. Det får det til at se rodet ud.

4: Bestillings og betalingsmæssigt er du godt med og den har ikke nogle af de grimme problemer som f.eks. en standard OsCommerce shop har.

5: Søgemaskinemæssigt er du også rimeligt godt med. Du skal måske får dine overskrifter på siderne sat ind i <H> tags i stedet for traditionel fed skrift. Kig ev.t lige på http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-30,GGLD:en&q=site%3awww%2ebyfalkenberg%2edk for at se om siderne tager sig ud som de skal og det er de rigtige ord der bruges for de enkelte afsnit.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:44
Hej Line,

En kommentar til det sproglige: Jeg er ikke begejstret for din konsekvente brug af "jeg" formen i kommunikationen. Det kan have sin ret på siden "Bag om..." men omkring pakkeafsendelse og modtagelse af betaling mv. virker jeg-formen mindre tillidsvækkende.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:25
Hej Claus

Tusind tak, fordi du har givet dig tid til at kigge på min side.

Jeg har skiftet billedet på forsiden ud. Egentlig var det helt bevidst med det "grumsede" og "kornede" på det første billede - for at give det et lidt gammeldags udtryk. Jeg kan dog godt se, at det måske mister den effekt i kontrast til de andre billeder på siden.

Mange hilsner

Line 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)