Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

jeg har siddet og luret på min analytics og har i den forbindelse et spørgsmål.

Vi driver www.dinparfume.dk og jeg kan se vi har en høj afvisningsrate, hvad ligger denne på i diverse andre shops? Jeres shops?

Derimod har jeg en høj "nye besøg", hvad er jeres erfaringer her?

Lad mig høre jeres bud.

Af hjertet tak :)

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:24

Jeg syntes ikke afvisnings raten for hele sitet er så vigtig. Men mere hvis man går ned i de enkelte søgeord der er brugt ved søgemaskinerne, hvor folk kommer fra, samt hvilken landigpage folk er kommet til. Så bliver det interessant at se på afvisnings procenten.

Og min erfaring er, at jo mere generiks søgeord der er brugt, jo større er afvisnings procenten.

Ang. nye besøgende: Det er jo altid dejlig at når der kommer flere nye besøgende. Men hvis ikke mængden af alle besøgende på samme tid stiger, er det jo fordi der falder folk fra. Men det er jo igen forskelligt for branche til branche.

Men kom selv med nogle tal fra din egen site :-)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:35

Hejsa

Generelt set bør man stile efter at få en bouncerate lavere end 30%, men der kan selvfølgelig være grunde for høj afvisningsprocent på visse sider (fx siden med adressen eller anden info som kun kræver en side).

Jeg har set rigtig mange sites webstatistik, og har set meget få nede omkring de 30%. Mange kæmper med afvisningsprocenter oppe omkring de 50%, så føl dig ikke alene hvis din er deroppe. Men fokuser stadig på at sænke den, og arbejd med specifikke landingpages, hvor du vil få størst udbytte økonomisk, hvis brugeren bliver (og køber).

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:01

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 22:02

Kom med jeres bud på, hvordan vi ligger og hvad vi eventuelt kan gøre bedre?

Endnu engagn tak for det fedeste forum i DK Big Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)