Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOGFØRINGSASSISTANCE

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, Jørgen og economicz

Nu er der nogen, der kan huske indlægget fra 29.4.2010 fra trådstarter, hvoraf det fremgår

Citat:

"Vi er 5 små firmaet inden for postnr. 8... (Østjylland), der søger bogføringsassistance. Bedst ville være i samme område. Vi har ca. 250 bilag pr. kvartal. Alle har store kunder, derfor det lave antal bilag."

Se iøvrigt tråden her http://www.amino.dk/forums/t/88115.aspx

Så det er helt korrekt, at der noget I har misset i den forbindelse,

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Hej igen!

Desværre har jeg ikke være opmærksom på den foregående tråd. Hvis jeg havde, ville jeg også have reageret.

I er meget velkomne til at kontakte mig. Jeg vil meet gerne tage en snak med Jer om, hvordan vi eventuelt kan løse denne opgave bedst og billigts muligt.

Besøg www.talani.dk

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Mvh

Lars

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:58

Hej Panduro

Det blev vores løsning. Jeg har talt med firmaet, der er blevet afkrævet de mange penge og har set papir herpå. Der var ca. 1.000 bilag, det omtalte år.

/Puf

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Hej!

Det lyder fuldstændig hen i vejret medmindre honoraret indeholder en masse rådgivning mv.

En pris for bogføring af 1000 bilag vil være på ca. 10 tkr.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Peter - Revisor:

Hej!

Det lyder fuldstændig hen i vejret medmindre honoraret indeholder en masse rådgivning mv.

En pris for bogføring af 1000 bilag vil være på ca. 10 tkr.

MvH

Peter

Helt enigYes

Prisen som anslået af Peter er endda kun et udgangspunkt, idet den rent faktisk kan blive mindre.

Den anførte pris må indeholde andre ydelser end bogføring, men det er vel relativt enkelt at få afklaret ved at bede vedkommende dokumentere sit timeforbrug.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 16:07

Hej

Har set det sort på hvidt. Det er for bogføring af 1000 bilag, klargøring til revisor og revisionshonorar.

Der er dog ydet et afslag fra begge: Kr. 55.000,00 ???????????????

Der er bedt om en oversigt på timeforbrug, men nogle tror det er et tag-selv-bord, så det var først med trusel om indberetning til disiplinærnævnet, at begge pludselig slap skemaet.

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 18:45

Hej

Helt enig og han har frarådet os på det kraftigste at få ekstern bogføringsassistance og samtidig frarådet os at bruge revisionsfirmaet. Det kan jo blive nogle store ringe i vandet, når f.eks. 3 kan blive til 9.

Men tusind tak for dit svar.

Vi vil gerne gemme dine informationer, hvis vi får brug for anden assistance.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:40

Jeg synes der bliver skudt meget heftigt på den pris der er sagt i tråden - men der er jo ingen der ved i hvilken forfatning de 1.000 bilag har været?

10.000,- for bogføring af 1.000 bilag er fair nok - og vil også kunne lade sig gøre, hvis de er sorteret ordentligt og kommer i kronologisk rækkefølge. Hvis man derimod får udleveret en pose fra netto med 1.000 bilag - ja, så kan jeg godt forstå en ret høj pris Wink

Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 10:39

Hej Jesper

Jeg har set de bilag, der er tale om og de sidder i ringbind i meget streng orden. De kommer ikke i en flyttekasse.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)