Det kan anbefales at bruge en lyskasse... I Sverige er der en shop, som sælger billigt fotolir... Finder lige et link til dig, og smider det i en PB ;D
Et link du kan sende til mig?
Nu kender jeg ik dine krav til kittet, men tjek evt Ebay. Her er f.eks et sæt til mindre produkter til en ret overkommelig pris. Vi benytter samme kit, og det fungerer super :)
Nu kender jeg ik dine krav til kittet, men tjek evt Ebay. Her er f.eks et sæt til mindre produkter til en ret overkommelig pris. Vi benytter samme kit, og det fungerer super :)
Vi har et Nikon kamera, jeg kan ik lige huske modellen
Er det med det der objektiv?
Nej det er bare standard udgaven af kameraet. Det virker super til formålet. Men et dyrt objektiv vil sikkert gøre billederne bedre, men igen så tvivler jeg på, at kunderne kan se den store forskel. En fotograf kan sikkert, men den almene kunde vil intet bemærke, hvis bare lyset er opsat korrekt...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Jeg er ik foto mand, så det er næppe mig, som skal give dig gode råd angående et kamera...
Men kontakt Troels her, han har styr på det shit... Han kan sikkert anbefale dig et godt og billigt kamera, som kan opfylde de krav, som du stiller. Han ved ihvertfald, hva han snakker om!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.