Godt oksekød - leveret i ferien:)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Til nordjyske marketing og ålborg biludlejning
1350,- + levering 49,-
For begge kasser
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
12-05-2010 kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jesper
Lad os fortsætte Aalborg og omegn tilbuddet, jeg vil gerne høre en pris på 1x 2 møre
bøffer & 5 kg hakket oksekød sendt sammen med de andre 2 pakker.
PS: Linket på dit tilbud siger 4 møre bøffer?
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Hej Jesper
Lad os fortsætte Aalborg og omegn tilbuddet, jeg vil gerne høre en pris på 1x 2 møre
bøffer & 5 kg hakket oksekød sendt sammen med de andre 2 pakker.
PS: Linket på dit tilbud siger 4 møre bøffer?
Er det sammen med frugtkasse og grøntkasse??
Jesper
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
12-05-2010 kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg ved ikke hvad der er bestilt, men det var i forbindelse med tilbuddet til nordjyske marketing og ålborg biludlejning.
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Jeg ved ikke hvad der er bestilt, men det var i forbindelse med tilbuddet til nordjyske marketing og ålborg biludlejning.
De havde budt på
1 oksekødskasse og 2 møre bøffer & 5 kg. hk oksekød
Der er desværre allerede udsolgt af kødet, men jeg kan selvfølgelig godt lave et godt tilbud til alle jer nordjyder:-)
jesper
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Jeg er ikke meget for det selv, men jeg ved at der er nogen her hjemme der ville blive glade for en frugt kasse. Skal vi sige 100,- leveret sammen med de 2 andre kasser jeg skal have?
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Så kan vi ligeså godt sige 230,- Så er for du også grøntkassen med - Så er det kun øl og vin du skal købe til weekenden
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Så kan vi ligeså godt sige 230,- Så er for du også grøntkassen med - Så er det kun øl og vin du skal købe til weekenden
205,- er prisen så. Det kan godt være at jeg spiser mere end jeg burde, men vi er trods alt kun 2 mennesker i husstanden her
Svar
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Halvvejs - kr. 217,5
Dbh
Jesper
Svar