Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle Aminoer som bruger www.kompetencekanalen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er blevet kontaktet af www.kompetencekanalen.dk umedbart virker de fornuftige og priserne er også rimelige.

men er der nogle der har erfaringer med dem? 

Mvh

Martin

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:32

Jeg har aldrig hørt om dem.

Overvej nøje om du skal falde for tilbudet. Et SEO-firma der selv opsøger har sjældent meget at lave - kunderne kommer nemlig ikke af sig selv. Billige priser ender ofte med ikke at være de biligste i sidste ende. Selve Kompetencekanalen.dk er ikke vildt godt optimeret - spørgsmålet er om de kan lave noget der sparker røv for dig, hvis de ikke kan for dem selv.

Se evt. mit blogindlæg om valg af SEO leverandør

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56

Jeg har en del kontakt med Benjamin fra Kompetencekanalen i forbindelse med at de bruge mit seo modul til oscommerce webshops, som ikke allerede har dette installeret. Han virker som en helt reel fyr som arbejder hårdt for det han laver.

Dog har jeg ikke indgående kendskab til om de skaber resultater, men umildbart lyder det til at de har indtil flere glade kunder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 16:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil.

At du ikke kender os, indikerer at jeg blander mig for lidt på Amino, hvilket jeg nok bør lave om på.

Vi får skam kunder der kommer af sig selv, bl.a. gennem anbefalinger fra eksisterende kunder, men vi gør da også en indsats for at finde nye kunder, det håber jeg da ikke der er noget galt i, da jeg selv synes det er en ganske naturlig del af at have en forretning.

Vi arbejder med at skabe vækst for vores kunder, hvilket jeg synes vi er ret dygtige til. Vi måler omhyggeligt på resultaterne, så kunderne (og vi) nemt kan se hvad de får for deres penge.

Mange hilsner,

Mathias.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:57

Hej,

jeg har benyttet og arbejdet sammen med KK ved flere lejligheder og kan kun stå inde for deres arbejde. De er super professionelle og jeg er ofte imponeret af deres hurtige resultater.

Desuden er det en bande rigtig hyggelige fyre at snakke med, som i modsætning til så mange andre sælgere godt kan tolerere et "nej".

Mvh,

Simon

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:18

Jeg har haft flere samtaler med kompetencekanalen og har fulgt op på 4 af deres referencer. Alle 100 % tilfredse med deres aftaler som fortsat kører. 

Havde det ikke været pga. omstrukturering i egen virksomhed og samarbejde med "seo mand", jaså havde jeg helt sikkert benyttet dem. 

Så jeg er sikker på du roligt kan hyrer dem til opgaver, og være helt tryg ved dette!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)