Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online produkt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er via mit studie blevet sat til at udvikle et online produkt for et rejsebureau, som ønsker at forøge deres onlinesalg. Jeg kan ikke oplyse navnet på selskabet, men deres primære målgruppe er unge. 

Min første indskydelse var, at man kunne tilbyde en række pakker, som henvender sig til forskellige rejsende (førstegangs rejsende, nogle der har rejst et par gange, osv) Dette skulle så være pakker men købte som tilkøb til flybillen, hotelet og de aktiviteter man har valgt.
Pakkerne skal indeholde produkter, som henvender sig direkte til et køb af en rejse, men jeg mangler noget inspiration til, hvad dette kunne være for produkter. Samtidig er jeg også rigtig interesseret i at høre om I men dette er den rigtige indgangsvinkel, eller om i har andre ideer?

Alle inputs er mere end velkommen.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:46

Gætter på at det er UngRejs :)

Med hensyn til dit spørgsmål, så synes jeg det ville være en god ide at sende en "rejsepakke" når en rejse er bestilt til en bestemt destination.

Dette kunne være en bog om stedet, billetter til et godt spisested, så man spare penge, billetter til et museum - noget i den dur. Ved godt at det skal være mod unge, men hvis de vælger et sted hvor der meget kultur, så ville dette være godt!

Jeg kan ikke tro at det er drukrejser som de vil sælge flere af, da næsten alle af disse rejser bliver solgt via nettet.

Du må meget gerne skrive hvilke slags rejser det er som de vil sælge online.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 23. Jan 10
Skrevet kl. 10:20

Tak for dig indlæg.

Det er godt nok ikke UngRejs der er tale om, og der er ikke tale om et selskab som sælger drukrejser, men rejser til hele verden. Det er altså primært oplevelsesrejser udenfor EU som sælges.  

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så mener du, at man skulle kunne købe en "rejsepakke" som henvender sig til hver enkelt land/destination?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 05:27

Hej Jacob 

Synes ideen med pakker er helt kanon. 

Nu bor jeg og arbejder i Thailand, og kan virkelig se nogen muligheder hernede, du kunne evt. lave pakkerne efter hvad de unge gerne vil.

Det kunne være der var nogen unge som gerne ville herned og oplev en masse ting, lege med tiger, ride på elefanter osv, osv. 

Der kunne også være dem der gerne ville være på konstant druk, og hygge sig? :)

Så er der nok også den sidste gruppe som gerne vil opleve noget som normale turister IKKE oplever hernede. 

Hvis du kunne være interessant, kan jeg da godt prøve at sætte nogen pakker sammen, men tror du har forstået lidt ala hvad jeg prøver at komme frem til. 

Du kan jo lige hive fat i mig på mit danske nummer 36 99 08 04 så kan vi tage en snak om det :) 

Markedsførring så jeg lige et amino indlæg om Specific Radio, de henvender sig lige til den målgruppe, og med deres priser kunne det da være noget. http://specific.dk/da/ 

Men giv mig et kald ;) 

God dag 

Jonas 

Tilmeldt 23. Jan 10
Skrevet kl. 18:48

Hej Jonas.

Vil først lige sige mange tak for dit indlæg, men tror måske ikke jeg har været helt præcis med, hvad jeg efterspørger. Alt det der hedder aktiviteter i form af ture ud og se tigere, ride på elefanter og den type ting har man allerede.

Det jeg efterspørger er rejserelaterede produkter, som man kan købe online samtidig med at man køber en flybillet eller hotel. Produktet skal selvfølgelig give kunden en værdi, men det skal samtidig skabe en øget indtægt ved disse online salg af billetter.

Mvh Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Jacob Hjorth Andersen:
Det jeg efterspørger er rejserelaterede produkter, som man kan købe online samtidig med at man køber en flybillet eller hotel.

Men er det så ikke rimelig åbenlyst?

Lonely planet bøger o.l. om netop den destination man er ved at bestille. Eller varer som kufferter, el adaptere, motorvejslicenser (ved kør-selv) osv.
Og hvis det er backpackrejser så er rygsække, soveposer, trekking håndklæder osv. jo relevante.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)