Jeg er via mit studie blevet sat til at udvikle et online produkt for et rejsebureau, som ønsker at forøge deres onlinesalg. Jeg kan ikke oplyse navnet på selskabet, men deres primære målgruppe er unge. Min første indskydelse var, at man kunne tilbyde en række pakker, som henvender sig til forskellige rejsende (førstegangs rejsende, nogle der har rejst et par gange, osv) Dette skulle så være pakker men købte som tilkøb til flybillen, hotelet og de aktiviteter man har valgt. Alle inputs er mere end velkommen. |
Gætter på at det er UngRejs :)
Med hensyn til dit spørgsmål, så synes jeg det ville være en god ide at sende en "rejsepakke" når en rejse er bestilt til en bestemt destination.
Dette kunne være en bog om stedet, billetter til et godt spisested, så man spare penge, billetter til et museum - noget i den dur. Ved godt at det skal være mod unge, men hvis de vælger et sted hvor der meget kultur, så ville dette være godt!
Jeg kan ikke tro at det er drukrejser som de vil sælge flere af, da næsten alle af disse rejser bliver solgt via nettet.
Du må meget gerne skrive hvilke slags rejser det er som de vil sælge online.