Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges - En der har forstand på små virksomheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Ja, vi har brug for hjælp til vores lille firma. En der ved noget om vores muligheder, regnskab og kan sætte sig ned på vores niveu. Vi var til Revisor i går og det var ikke den hjælp vi har brug for. Vi blev så forvirret og føler vi har gjort alt galt og at vi ingen muligheder har. Derfor søger vi en der kan hjælpe os på en anden måde. Ifølge ham kunne vi intet trække fra og havde absolut ingen muligheder.

Måske er det en slags mentor vi søger, der virkelig kan se muligheder i et firma. Altså en der kan se det hele oppe fra og give os gode ideer. Både med regnskab, men også til alle de andre ting.

Nogen der kan anbefale nogen? Eller hvordan får I andre hjælp til disse ting? Er faktisk lidt i tvivl om hvilken faggruppe vi skal søge hjælp hos.

Vh. Nina

www.heartbeans.com

www.adoptionsverden.dk

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv af tage fat i Jimmi Olsen. Han er en af de revisorer der evner at tale MED sine kunder - også om andet end regnskab.

/Henrik

Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 07:26

Glemte lige at skrive at vi holder til på Midtsjælland, så har desværre ikke mulighed for at køre til Fyn og Jylland:-)

Nina

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:26

Hej Nina

Det du beskriver her, er desværre ikke første gang jeg hører om sådan en oplevelseSurprise

Selvfølgelig findes der personer, som kan hjælpe (også revisorer) jer, både hvad angår en fornuftig dialog og relevant forklaring på de forskellige forhold, som nu engang er tilfældet for jer og jeres virksomhed.

Det er meget vigtigt, at I får en optimal rådgivning omkring jeres virksomhed, herunder hvilke muligheder der er såvel regnskabsmæssigt og skattemæssigt, så I netop har et fornuftigt udgangspunkt at arbejde ud fra.

Jeg har netop fået en kunde på Skeevej ved Store Merløse, så jeg aflægger jer da gerne et besøg u/bm når jeg kommer i det område indenfor den nærmeste fremtid.

Hilsen

Tonny

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:34

Hej Nina.

Det lyder som et rigtig godt tilbud Tony kommer med, så det vil jeg da anbefale jer at tage imod.

Jeg hjælper jer også gerne, mon afstanden er jo noget længere, idet jeg bor i Lystrup ved Århus.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:41

Hej Nina

Du er meget velkommen til at komme forbi vores kontor i Ny Østergade. Vi lever blandt andet af at rådgive og bistå iværksættere og små virksomheder.

Den første times møde er helt på vores regning. Hvis du mener vi kan gøre en forskel, så går du blot ud i den store verden igen og har alene brugt en time.

Ellers bistå vi gerne med gode råd til hvem der har erfaring med at hjælpe iværksættere igang etc, så du kan få valgt nogle gode rådgivere.

Du kan læser mere på www.integralaw.dk Der står vores kontaktoplysninger også.

Du kan også tage fat i et af væksthusene. De kan også hjælpe dig videre.

Venlig hilsen

Henrik Mansfeldt Witt

Fra København
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:24

Hej Nina

Jeg arbejder som ansvarlig for en økonomifunktion til dagligt, er vant til at kommunikere med revisorer. Jeg har en iværksætteruddannelse bag mig, og haft mine første iværksætterforsøg, så du er meget velkommen til at kontakte mig via en PM, hvis du har brug for en til at "oversætte" revisoren eller blot ønsker sparring.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 07:34

Jeg siger mange tak for alle de gode tilbud vi har fået. Både her i tråden og på pb. Det er utrolig hvilken store hjælpsomhed der er at finde herinde. Mange tak.

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)