Jeg faldt lige over følgende artikel på ekstrabladet.dk: http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1344440.ece Artiklen fortæller om Dave Dave, en mand der mener at Michael Jackson har været som en far for ham. Konspirationsteorierne vil ikke stoppe, for manden ligner Michael Jackson rimelig meget på nogen punkter. Hans stemme er nærmest den samme og øjnene ligner også dem fra Jackson. Derudover har manden et mærkeligt outfit, hvor man har svært ved at se hans krop i det hele taget. Spørgsmålet er så: Er Jackson i live og har taget en anden identitet til sig? Grunde nok til at få fred har han jo haft. Jeg må indrømme, at historien er lidt for fantastisk for mig til at være sandt. Men man bliver alligevel overrasket over lighederne, så hvis det ikke er Jackson, så må Dave Dave virkelig have overtaget en del af Jackson. Hvad er jeres mening? Jeg er klar over, at det ikke har meget med iværksætteri at gøre, men heldigvis findes der jo "cafe og hygge"-tråden :-)
|
Altså jeg køre filmen i baggrunden og jeg syntes faktisk hans ordvalg og talemåde passer utroligt godt til MJ. Om jeg er solgt til den Teori ved jeg ikke, men jeg er enig i at der er store ligheder. meget!