Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som boligejer har man en ekstra mulighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stod over for at skulle tilføje noget kapital til min virksomhed, da jeg gerne ville samle alle vores digitale kompetencer under en hat - et webbureau ved navn webguruerne. En af mulighederne var at tage et dyrt banklån i form af en øget kassekredit til 8,6 % eller noget investorkapital, hvor jeg mistede indflydelse i mit eget firma.

I stedet valgte jeg at tage et lån i min bolig i form af et prioritetslån, som fungerer som en boligkassekredit, men til en langt lavere rente. Min rente er variabel og ligger pt. på 3,5%.

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Thomas Planck - Medieguruen:

Jeg stod over for at skulle tilføje noget kapital til min virksomhed, da jeg gerne ville samle alle vores digitale kompetencer under en hat - et webbureau ved navn webguruerne. En af mulighederne var at tage et dyrt banklån i form af en øget kassekredit til 8,6 % eller noget investorkapital, hvor jeg mistede indflydelse i mit eget firma.

I stedet valgte jeg at tage et lån i min bolig i form af et prioritetslån, som fungerer som en boligkassekredit, men til en langt lavere rente. Min rente er variabel og ligger pt. på 3,5%.

Yes Det er præcis min pointe.

Der kan mange gange findes en alternativ løsning til den gængse finansieringsform. Herudover kan man så tage i betragtning, at den sparede rente rent faktisk kan medføre, at man på et senere tidspunkt reelt kan indfri det optagne lån eller måske konsolidere sig endnu bedre til fremtidige muligheder og investeringer.

Flot indlæg og vedkommende.

Hilsen

Tonny

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 22:14

Godt at være kreativ, også med sin økonomi

5 søjler til at få succes med din forretning
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:29

Tak for et godt råd, det vil jeg ihvertfald undersøge nærmere ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)