Hej. Ja, det lyder som et underligt spørgsmål. Jeg har prøvet at finde et svar på min hjemmesides høje placering på eksperten.dk, men har ikke fået noget klart svar. Den høje placering findes ikke bare på mine egne computere men også hos venner og bekendte. Ved søgninger på Google med søgeord, som jeg mener er relavante, ender mine sider ofte blandt de 10 første ved søgninger på dansk, engelsk, norsk, svensk og tysk. Jeg anvender ikke nogen Google-konto til søgningerne. Firmaet er ikke åbnet endnu, men jeg har gennem nogen tid haft nogle af websiderne tilgængelige med en tilføjelse om, at det snart åbner. Jeg har på et par af siderne via mit opdateringsmodul tilføjet et par overskrifter og søgeord for at se, om det ville give nogle ændringer i antallet af besøgende. Derudover har jeg ikke reklameret for firmaet, udover til venner, familie og forretningsforbindelser. Hjemmesidens adresse er big5safari.dk, og søgeordene kan bl.a. være: safari golf kenya tanzania Jeg er selvfølgelig ikke utilfreds med placeringerne På forhånd tak. PS. Jeg håber ikke, jeg overtræder nogle forbud mod reklamering her på amino.dk med mit spørgsmål
|
Nu er "safari golf kenya tanzania" nok ikke den mest anvendte søgesætning. Og der skal derfor ingen ting til at ranke på netop denne sætning. Bare vent og se, snart ligger denne tråd sikkert nr. 1 på søgningen :)