Vi har nu installeret en ny version af vores editor og den detekterer selv hvilket apparat man browser med. Så nu burde man kunne skrive på Amino med alt fra Ipad til brødristere :-)
Vi har nu installeret en ny version af vores editor og den detekterer selv hvilket apparat man browser med. Så nu burde man kunne skrive på Amino med alt fra Ipad til brødristere :-)
Dbh Martin
Jeg skriver nogen gange på Amino på min iPhone, jeg syntes det popop-vindue der kommer frem når man vælger at oprettet et "hurtigt svar" er meget besværligt at skrive i - jeg håber at det er noget der kan gøres noget ved i fremtiden.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg har lige prøvet med min nye brødrister, en Phillips med dobbelt varmelegeme, men det viker altså ikke :-(