Jeg står i den situation at jeg har drevet min forretning over et af mine fars firmaer. Nu vil jeg oprette mit eget.
De penge jeg har tjent hos min fars aps firma, kan de flyttes til mit nye enkeltmandsfirma? :)
Håber i kan hjælpe mig :)
Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Ja Lave en hurtig hjemmeside Som er SINDSYG DYR :)
Christopher
Christopher
Jeg ville træde meget varsomt der, du er på vej ud i en meget meget meget mørk gråzone.
Det du planlægger der kunne meget vel ende som skatteunddragelse, med de retslige konsekvenser sådan noget kan have (bøde,konfiskation af gevinst, fængsel, osv.)
Christopher
Jeg ville træde meget varsomt der, du er på vej ud i en meget meget meget mørk gråzone.
Det du planlægger der kunne meget vel ende som skatteunddragelse, med de retslige konsekvenser sådan noget kan have (bøde,konfiskation af gevinst, fængsel, osv.)
Hej
Jeg er helt enig med Anders
Det der foreslås her, er forhåbentlig kun på tankeplan , da konsekvenserne her vil kunne blive meget dyre.
Problemstillingen er jo netop, at I nært beslægtede som giver et ekstra fokus fra SKAT, især hvis der er samhandel mellem jer.
Nogen af jer der ved om jeg kan eje anparten i aps? Og så står min far bare som direktør, for har hørt at man ikke kan være direktør i aps når man er under 18.
Christopher :)
Nogen af jer der ved om jeg kan eje anparten i aps? Og så står min far bare som direktør, for har hørt at man ikke kan være direktør i aps når man er under 18.
Christopher :)
Umiddelbart kan du godt eje aktier og anparter, men du er derimod ikke myndig, hvorfor det er nødvendigt med en administrerende direktør, som du kan stole på til at varetage dine interesser eks. din far som direktør.
Hilsen
Tonny
OBS! For en god ordens skyld kræver dette, at dine forældre eller værge underskriver en godkendelse for dette køb.