Hej allesammen! Jeg undre mig gang på gang over hvorfor så mange vælger PBS? Jeg undersøgte lige statistikkerne og det er ca 80 % af alle Dankort som er et VISA/Dankort. Det er altså kun ca. 20 % som kun har Dankort og disse er formentlig hovedsageligt ældre vil jeg tro? og hvem køber mest over nettet? Som regel ikke de gamle :) Hvorfor er det så vigtigt at få den aftale med PBS? For mig opfatter jeg det ikke som et sikkerhedsstempel at en shop bruger PBS. Et sikkerhedstempel er min verden en professionel shop som har et lækkert design, god omtale og godt med informationer om firmaet. Selvfølgelig går det ikke at alternativet er et eller andet snollet firma som ikke fungere fint og hopper over på ny side ved betaling. Er der nogen er på Amino som har prøvet at skifte fra "X" betalingsmodul til PBS og oplevet postiv virkning? Det kunne være fedt at høre om der er nogle derude som har en erfaring som de vil give videre :) Er PBS altid det bedste valg? Ser frem til at høre fra jer! Venlig hilsen Kristoffer Hjerrild |
Kristoffer Hjerrild:ca 80 % af alle Dankort som er et VISA/Dankort.
Visa/Dankort takseres som Dankort ved PBS, og så er taksten jo lav...
Kristoffer Hjerrild:Er PBS altid det bedste valg?
Vil du sælge i DK, og kun i DK, så er PBS vel det bedste valg på markedet... Du er i hvertfald nødtil at have en aftale med dem, for ellers kan du ik modtage Dankort...
Men sælger du udenfor DK, så kan man vel sætte spørgsmålstegn ved om PBS er den optimale løsning. Men det afhænger jo meget af setup osv...