Jammen jeg vil da også lige anbefale Exaweb / Martin, (har dog kun haft ham som kunde, aldrig som leverandør) jeg har aldrig hørt noget negativt om ham :)
Jeg købte webhoteller hos web10.dk og hos Exaweb.dk.
Exaweb.dk Hos Exaweb.dk gik bestillingen lidt langsomt og jeg frygtede at der ville blive en masse bøvl for at får det til at virke. Men de var super proffe da de først tog fat og det hele spillede efter en halv dags tid med aktivdomæne og det hele.
Web10.dk Hos web10.dk gik det vildt nemt og hurtigt at få domæner og adgang - inden for en times tid var alt aktivt. Men da jeg skulle til at bruge det og installere Wordpressblogs m.v., vælter det ned med problemer. Efter 3 dage har jeg endnu ikke et setup der virker. Havde problemer med at få adgang til database, have problemer med nok hukkommelses plads til at sætte en ganske alm Wordpress installation op, har problemer med rettigheder på en masse mapper, kan ikke se alle database i deres online interface, har problemer med at opdateret Wordpress, har problemer med at installere og opdatere plug-ins.
Puha - tror jeg har købt katte i sækken hos web10.dk!
Også en stemme herfra til unoeuro. Selv en klaphat som mig havde ingen problemer med at bruge deres one-klick wordpress installation, og deres support er også rigtig hurtig.
Web10.dk Hos web10.dk gik det vildt nemt og hurtigt at få domæner og adgang - inden for en times tid var alt aktivt. Men da jeg skulle til at bruge det og installere Wordpress blogs m.v., vælter det ned med problemer. Efter 3 dage har jeg endnu ikke et setup der virker. Havde problemer med at få adgang til database, have problemer med nok hukkommelses plads til at sætte en ganske alm Wordpress installation op, har problemer med rettigheder på en masse mapper, kan ikke se alle database i deres online interface, har problemer med at opdateret Wordpress, har problemer med at installere og opdatere plug-ins.
Virkede 1-klik installationen ikke hos Web10, eller har du forsøgt selv at installere wordpress udenom deres 1-klik installationen?
Virkede 1-klik installationen ikke hos Web10, eller har du forsøgt selv at installere wordpress udenom deres 1-klik installationen?
1-klik installation virkede fint nok - efter de havde giver mig lidt flere rettigheder og mere php hukommenlse.. Databasen var så bare ikke tilgængelig i der phpMySQL interface. Jeg kunne så se i config filen at DBen ikke var en del af mit setup. Men jeg kunne heller ikke connecte til DBen hjemmefra - det tog dem et par dage at finde ud af. Wordpress installationen var så en gammel model, som jeg så endnu ikke har fået mulighed for at opgradere.
Så pt har Web10 ikke nogen stor plads i mit hjerte :-)
1-klik installation virkede fint nok - efter de havde giver mig lidt flere rettigheder og mere php hukommenlse.. Databasen var så bare ikke tilgængelig i der phpMySQL interface. Jeg kunne så se i config filen at DBen ikke var en del af mit setup. Men jeg kunne heller ikke connecte til DBen hjemmefra - det tog dem et par dage at finde ud af. Wordpress installationen var så en gammel model, som jeg så endnu ikke har fået mulighed for at opgradere.
ok, lyder mærkeligt at web10 ikke har styr på det, men super at du fik et godt produkt hos Exaweb