Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er der billig hosting til Wordpress i DK

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Leder lidt efter noget billig hosting til nogle Wordpress løsninger. Kender I nogle så smid en link i tråden.

Krav til mit hosting:

1) Linux server
2) Mulighed for mange domain aliases - gerne ubegrænset.
3) Dansk IP
4) Gerne one click installation af Wordpress.

Selvfølgelig det basale som FTP m.v. også.

Nogen bud? Der er sikkert en anden tråd her på amino - så smid link til gammel tråd.

På forhånd tak! :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:20
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 22:27

Hej Peter

Se min oversigt på Private Hjemmesider. (lad dig ikke forvirre af navnet, webhotellerne kan naturligvis også bruges til erhverv).

Som du kan se i oversigten, så er det Web10, Surftown, Web domain, og Exaweb, der tilbyder 1-klik install af wordpress mm. Big Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:31

Takker for links.

Måske exaweb.dk er interessant, her kan man få ekstra domæne for 2 kr pr md. Jeg skal ikke brug så meget plads, så den lille pakke er nok fin nok.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:16
Unoeuro.com kan klart anbefales
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 06:17

Exaweb er sandsynligvis en fin løsning til dig. Jeg har ikke selv brugt dem, men jeg ved at det er Martin Van Der Belt her fra Amino der står bag, og jeg har endnu ikke hørt noget dårligt om Exaweb :-)

Jeg bruger selv Unoeuro.com til nogle af mine websites, og de kan klart anbefales. Dog er fleksibiliteten lig nul. Men kan du bruge en af deres standard løsninger, så er det en super løsning. Og som så mange gange før, brug gerne min rabatkode ved tilmelding "5X2L2F", så får både du og jeg 3 måneders hosting gratis.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:09

Jeg har købt både hos web10 og exaweb. Købte først hos exaweb, en times tid senere hos web10. Hos web10 har jeg allerede mine nye dk domænere registreret og flyvende på serveren. Hos exaweb har jeg kun modtaget en mail om at jeg har bestilt webhotel og domæne. Domænet er endnu ikke registreret hos dk-hostesaft .

Så en helt klar wwwinder er da web10.dk. de har endda svaret på flere support mails også. Har endnu ikke hørt fra Exaweb endnu på én support mail.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:14

Peter Lauge:

Så en helt klar wwwinder er da web10.dk. de har endda svaret på flere support mails også. Har endnu ikke hørt fra Exaweb endnu på én support mail.

Hvis det er hurtige svar du har brug for, så ja, så er de sikkert en vinder. Jeg tvivler på at deres service/support i længden er bedre end Exaweb's, selv om Martin / Exaweb er en konkurrent, så har jeg kun hørt positive ting om supporten derfra

just my 5 cents

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:14

Jeg kan ligesom Lars Bachmann også anbefale UnoEuro, de er fantastisk stabile :)

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:29

Her til skal de så for en god ordens skyld lige nævnes, at Exaweb nu er oppe i gear og har bestilt domæne og opsat website :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)