Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang foretning i thailand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bror og jeg har en drøm om at starte et hotel i Thailand, men har en masse spørgsmål som vi skal have svar på før vi kaster os ud i det.

Vi ved at det er muligt at leje bygninger/ hoteller i Thailand, men er ikke sat helt inde i reglerne og lejemål ? Er der nogen her der ved noget om dette.?

Hvilke slags visum ville passe os bedst, er det muligt at få et visum op til et år ? og hvad gør man efter dette år er gået ? hvor lang tid tager det at få fornyet sit gamle visum ?

Arbejds tilladelse og tilladelse til at servere drikke, mad og have musik, hvor søger man om dette ?

Vi kommer derned med en god sum penge, og vil gerne have en thailands bank, hvordan er det muligt, og hvem skal man have kontak til ?

Nu er vi ikke sat ind i thailands skat, og sygeforsikning, men er det muligt enten at få et lokalt regnskabs kontor til at ordne dette eller måske en thailandsk revisor til alt ang lønninger af ansatte ?

Hvordan gør i ? som har hotel, eller forretninger i Thailand

Er der nogen herinde der måske selv lejer hotel og har ved en masse om disse emner, ville det være dejligt at høre fra jer/ dig .

Hvis der er flere gode råd, så skriv løs, der er en masse spørgsmål og ting vi skal sættes ind i før vi gør dette. Jo mere jo bedre.

Tak på forhånd . 

Mvh

Brother and sister ...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Velkommen til Amino.

Jeg laver selv en del forretninger i Thailand, og kan godt hjælpe dig videre, enten selv eller via samarbejdspartnere i Thailand.

Det er omfattende spørgsmål, så det havde været fint hvis du kontaktede mig på min private mail

jesper snabela thai-invest.dk

www.thai-invest.dk

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)