Min bror og jeg har en drøm om at starte et hotel i Thailand, men har en masse spørgsmål som vi skal have svar på før vi kaster os ud i det. Vi ved at det er muligt at leje bygninger/ hoteller i Thailand, men er ikke sat helt inde i reglerne og lejemål ? Er der nogen her der ved noget om dette.? Hvilke slags visum ville passe os bedst, er det muligt at få et visum op til et år ? og hvad gør man efter dette år er gået ? hvor lang tid tager det at få fornyet sit gamle visum ? Arbejds tilladelse og tilladelse til at servere drikke, mad og have musik, hvor søger man om dette ? Vi kommer derned med en god sum penge, og vil gerne have en thailands bank, hvordan er det muligt, og hvem skal man have kontak til ? Nu er vi ikke sat ind i thailands skat, og sygeforsikning, men er det muligt enten at få et lokalt regnskabs kontor til at ordne dette eller måske en thailandsk revisor til alt ang lønninger af ansatte ? Hvordan gør i ? som har hotel, eller forretninger i Thailand Er der nogen herinde der måske selv lejer hotel og har ved en masse om disse emner, ville det være dejligt at høre fra jer/ dig . Hvis der er flere gode råd, så skriv løs, der er en masse spørgsmål og ting vi skal sættes ind i før vi gør dette. Jo mere jo bedre. Tak på forhånd . Mvh Brother and sister ... |
Hej
Velkommen til Amino.
Jeg laver selv en del forretninger i Thailand, og kan godt hjælpe dig videre, enten selv eller via samarbejdspartnere i Thailand.
Det er omfattende spørgsmål, så det havde været fint hvis du kontaktede mig på min private mail
jesper snabela thai-invest.dk
Mvh
Jesper