Hej - Jeg er nyopstartet akupunktør (og helt ny amino :-) og jeg vil gerne finde en grafiker med sans for det enkle og lækre design til at hjælpe mig med at lave logo og layout til foldere og visit kort - hvis du samtidig også kan lave websites er det skønt, for det skal jeg selvfølgelig også have - men først og fremmest skal jeg have hjælp til logo!! Håber på svar :-) |
Søger efter grafiker i Århus området!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Jeg vil gerne hjælpe dig med et logo samt diverse andre ting. Jeg bor godt nok på Helnæs, Vestfyn, men har da bl.a. en kunde i Sønderjylland... og det går smertefrit! Du kan se nogen af de ting, jeg har lavet på www.helnaeshus.dk Og hvis du så er interesseret, så er du velkommen til at sende mig en mail på aj@helnaeshus.dk Uanset hvad, så held og lykke med din nye forretning! VH Ane Kirstine |
Hej Louise, Jeg er grafiker i Århus, og jeg vil mægtig gerne hjælpe dig. Du kan se eksempler på hvad jeg før har lavet på www.pioner-grafisk.dk Du er meget velkommen til at ringe eller maile til mig, så kan vi tale nærmere sammen. |
Hej Louise Vi er et lille reklamebureau i Århus - Vi vil meget gerne hjælpe dig. Hos os får du top professionelt grafisk arbejde til en fair pris hvor alle kan være med. Du kan tage et kig på vores hjemmeside under cases hvis du vil se noget af vores tidligere arbejde - vi fremsender også gerne yderligere cases til dig hvis du vil se mere. Du kan kontakte os nemt og hurtigt direkte via vores hjemmeside hvis du er interesseret i et tilbud eller har spørgsmål. Link til kontakt: www.inmedia.dk/Kontakt.html Vi vender altid tilbage inden for 24 timer og typisk inden for en time i tidsrummet 8-19. Håber at høre fra dig... Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Hvis du vil glemmes så hurtigt som muligt, så sørg for at få lavet et logo med en nål og nogle kinesiske tegn. ![]() Jeg har 150 km til Århus, men laver naturligvis gerne logo osv. til dig. mvh Hans |
Jeg melder mig selvfølgelig også på banen og kan hjælpe dig hele vejen igennem. Den enkle stil er nærmest mit varemærke! Jeg bor en lille time udenfor Århus. Send gerne en mail, såfremt du er interesseret. Og ellers held og lykke med forretningen. ![]() |
Den Kreative Bjergbestiger kan hjælpe dig med at lave en identitet der skiller sig ud fra mængden og samtidig fortæller det rigtige til målgruppen. Identiteten vil indeholde et logo, en brevlinie og et layout på en brochure. Læs mere på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/dkb-rute.aspx Du kan se eksempler på nogle af mine referencer på http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx Den Kreative Bjergbestiger er pt. bosat i Aalborg, så det skulle ikke være et problem mht. afstand. Hvis du er interesseret i en uforpligtende snak om hvordan vi kan komme på toppen så er du velkommen til at kontakte mig. Med venlig hilsen Daniel Laursen |
... Glemte lige at fortælle at vi i øvrigt også tilbyder forskellige Iværksætter-startpakker til meget billige priser - Kontakt os hvis du vil høre nærmere... Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Hej Louise. Stakkels dig, det bliver svært at vælge, og ja jeg gør det heller ikke letter for dig. Jeg melder mig også på banen, bor i Randers men er tit i Århus, så det er ikke noget problem for mig med den geografiske afstand. Men jeg synes du skal gå ind og se min grafiske linje, både hvad angår logo og webdesign m.m., se under referencer på www.webcreate.dk Så hvis det bliver mig du vælger, så vil jeg komme forbi og vi kan få en snak om dine ønsker og krav du har. Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig for yderligere information Forsat go'' dag :-) |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)