Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor ledelses- og iværksættererfaring haves, men hvad skal jeg nu?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvad nu?

Jeg sidder her med en lidt mærkelig følelse af ikke rigtigt at vide hvad fremtiden skal bringe og hvad jeg skal gå i gang med i min videre erhvervskarriere.

Jeg har netop været igennem en længere sygdomsperiode og har i den forbindelse afhændet en halvpart af en succesfuld virksomhed, som jeg selv startede op i 2008.

Jeg kan dog mærke at kræfterne er ved at komme tilbage og jeg skal derfor ud og finde på noget nyt og udfordrende.

Jeg er oprindeligt uddannet automatikmekaniker, (styring af industrirobotter, regulering af processanlæg, kranservice, elektroservice oma.), men har efterfølgende stor erfaring fra 6 års teknisk ledelsesjob i vindkraftindustrien, både i Norge og i DK, jeg har desuden god erfaring med opstart af webshop i samarbejde med min kone samt en særdeles succesfuld erfaring i opstart af egen virksomhed indenfor fornybar energi med en omsætning på 0 kr. i 2008 til over 8.000.000 kr i 2009 og anslået 10.000.000 kr. i 2010.

Men hvad så nu, hvad skal jeg satse på når jeg er tilbage igen?

Konsulentvirksomhed?

Rådgivning?

Alm. lønmodtager? I hvilket firma?

Indgå i partnerskab med allerede eksisterende iværksætter?

???

Der er mange tanker som skal tænkes og muligheder der skal overvejes.

Foreløbig er jeg sygemeldt maj måned med, for at komme helt på toppen igen.

”Dette indlæg er mest tænkt som en slags ”åbne tanker” fra mig”. Idea

PS. skulle der sidde en amino med et godt jobtilbud, et forslag eller andet er du naturligvis meget velkommen til at skrive mig en PM eller et indlæg som svar. Wink

Hav nu en rigtig god dag.

Mvh

Lars H.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 19:48
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du lyder til at have rigtig meget i posen - Hvorfor ikke begynde at skabe et personligt brand

Så kan du altid se hvad tiden bringer :)

Held og lykke med det!

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:02

hej Lars H.

Jeg vil godt råde dig til at følge dit hjerte!

Fordi. vi andre kender dig ikke godt nok til at fortælle dig hvad du skal satse på.

så derfor gør hvad du føler for, om så det er at være lønslave, partner eller konsulent så skal du sgu gøre hvad du føler for.

Imagination is better then knowledge

The ultimate Operating system  release candidate comming soon.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 20:10

Hej Lars,

du SKAL følge dit hjerte... det kan lyde som en gang blød alternativ vås, og nu ved vi jo heller ikke, hvad der er kommet til dig - men er det stress, så ved du om nogen sikkert, at der skal passes på fremover!

Jeg vil sige:

• Sørg for du brænder for det du laver.
  • Gør det ikke for pengenes skyld.
  • Sørg for at du har det skide sjovt med det du laver - og at du føler dig god til det.
  • Begynd at netværke - kom til iværk og vækst til efteråret fx. Deltag i en masse messer og få kontakter.

Jeg stod selv lidt i dit sted for 1,5 års tid siden - jeg satte mig ned, læste et par gode bøger (4-timers arbejdsuge, Blue Ocean Strategies osv. - dem alle iværksættere læser) - og lavede en liste over, hvad der interesserer mig - og hvad jeg brænder for.

Sådan kom jeg i gang for alvor...

Alt held og lykke - de bedste projekter ligger måske derude - du ved det bare ikke endnu :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:33

Kære Lars.

Jeg har haft lidt samme vej som dig; Startede med en teknisk uddannelse fra DTU, men gik mod salg, og har de sidste dem år arbejdet med topledelse, ledelse, forretningsudvikling og bestyrelse/sparring med ejerkredse.

Du skriver at du lige er kommet ud af et sygdomsforløb, så jeg vil anbefale dig at tage en pause med nogle aktiviteter, eller et job der ikke kræver for meget af dig. Og gør så som de andre skriver; find nogle ting du har kær, og gør det, der gør der glad (Måske en kliche, men rigtig nok).

Mvh Thor

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:58

Hej med jer,

Mange tak for jeres venlige indlæg og svar på min tråd.

Jeres svar indeholder mange elementer som jeg inderst inde godt selv er klar over, men det er godt at høre det fra andre personer, som måske endda har prøvet det samme.

Til Martin: Ja, du har desværre helt ret, det var en omgang stress som fik mig stoppet godt og grundigt. Pludselig en dag på arbejdet fik jeg meget svært ved at trække vejret, min puls steg voldsomt, mine ben kunne ikke bevæge sig og jeg ville bare "flygte" væk fra det sted hvor jeg var. Det viste sig så at jeg havde oplevet det man kalder "panikangst". Angsten kom desværre igen og igen i den efterfølgende periode. Jeg opsøgte min læge som gav mig en ordentlig "skideballe" og en meget klar besked på at jeg skulle stoppe op omgående hvis jeg skulle komme igennem det her med livet og forstanden i behold. Jeg er dog blevet hjulpet rigtigt godt og føler at jeg er ved at være parat til at tage fat på mit "almindelige" liv igen. Jeg må naturligvis aldrig glemme hvilke faktorer som udløste det hele.

Nå, men det blev så lidt omkring min "sygdom" også, hvilke ellers ikke var min oprindelige mening.

Pas godt på jer selv derude.

PS. Thor: Du har vel ikke brug for en hjælpende hånd i virksomheden? Wink

Mvh

Lars H.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:10

Hej Lars !

Hvad med varmepumper, solfangere og solcelle anlæg ?

Jeg har gode leverandøre af disse produkter.

Men mangler noget salgsarbejde og backup i Danmark.

Du kan evt. kontakte mig via karsten@danamp.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)