Hej Aminoer, Hvad nu? Jeg sidder her med en lidt mærkelig følelse af ikke rigtigt at vide hvad fremtiden skal bringe og hvad jeg skal gå i gang med i min videre erhvervskarriere. Jeg har netop været igennem en længere sygdomsperiode og har i den forbindelse afhændet en halvpart af en succesfuld virksomhed, som jeg selv startede op i 2008. Jeg kan dog mærke at kræfterne er ved at komme tilbage og jeg skal derfor ud og finde på noget nyt og udfordrende. Jeg er oprindeligt uddannet automatikmekaniker, (styring af industrirobotter, regulering af processanlæg, kranservice, elektroservice oma.), men har efterfølgende stor erfaring fra 6 års teknisk ledelsesjob i vindkraftindustrien, både i Norge og i DK, jeg har desuden god erfaring med opstart af webshop i samarbejde med min kone samt en særdeles succesfuld erfaring i opstart af egen virksomhed indenfor fornybar energi med en omsætning på 0 kr. i 2008 til over 8.000.000 kr i 2009 og anslået 10.000.000 kr. i 2010.
Men hvad så nu, hvad skal jeg satse på når jeg er tilbage igen?
Konsulentvirksomhed? Rådgivning? Alm. lønmodtager? I hvilket firma? Indgå i partnerskab med allerede eksisterende iværksætter? ???
Der er mange tanker som skal tænkes og muligheder der skal overvejes. Foreløbig er jeg sygemeldt maj måned med, for at komme helt på toppen igen.
”Dette indlæg er mest tænkt som en
slags ”åbne tanker” fra mig”.
PS. skulle der sidde en amino med et
godt jobtilbud, et forslag eller andet er du naturligvis meget
velkommen til at skrive mig en PM eller et indlæg som svar.
Hav nu en rigtig god dag.
Mvh Lars H. |
"Bump"