Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Blackberry Fra Kina!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lejre
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er i gang med at importere nogle Blackberry smartphones, men er kommet i tvivl om reglerne om import af brands som Blackberry og andre elektronikvarer. er der nogen regler angående import af Blackberry? Hvordan kan jeg sikre mig at de er originale. Jeg har skrevet med en producent i Kina, og det hele virker meget fint. Mit spørgsmål er bare, er det lovligt?

Venlig hilsen

David

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:43

Du skal virkelig passe på med Kina, for de kopierer alt - og de er pisse dygtige til det. Det er derfor svært at gennemskue om produkterne er originale.

Det bedste du kan gøre er, at få nogle kontaktpersoner som har forstand på elektronik til at tage ud på fabrikken og teste produkterne.

Parallelimport fra lande udenfor EU kan distributøren for BlackBerry godt forhindre dig i. Det er noget andet hvis det er indenfor EU - da der er fri bevægelighed af varer inden EU grænserne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:13

David Jensen:

Mit spørgsmål er bare, er det lovligt?

Nej... Så brug din tid på noget andet...

Fra Lejre
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:12
Mange tak for svarene. Jeg var ikke helt sikker, men det gik op for mig at de. Nok var for godt til at være sandt :-). Jeg bruge mn tid på et mere ukendt produkt Venlig hilsen David
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)