Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bønner ikke hørt - jeg skulle steges istedet ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var jeg ellers lige så ganske opstemt fordi der gik forlydender om at TV2 angiveligt var helt i Salt Lake City for at filme intet mindre end et millionhus - et eksempel på succes i Network Marketing med grene til Danmark.

Men nej, TV vil hellere vende det gode til det sædvanlige jantelovs plidder-pladder, så det der blev filmet i SLC bliver en del af et Operation X program!

Og så ved vi jo godt hvad klokken er slået - uheldigvis er det bare sådan at selskabet ikke fejler noget eller laver uetiske narrestreger.. og Holdman, hvis hus bliver filmet, er heller ikke en gangster - men det er tilgengæld en dansk distributør, som gennem flere år har lavet den ene narrestreg efter den anden (og som i sin tid - med kyndig assistance fra andre svindlere - fik kørt mig helt ud af banen - selvom jeg reelt har været med til at bygge markedet op helt fra bunden).

Så glæd jer til endnu en udsendelse hvor Network Marketing branchen bringes i fokus på en skidt måde - endda uden selskabet på nogen måde har skyld i det der giver stof til Operation X.

Iflg. mine kilder kommer udsendelsen den 30. November - jeg glæder mig (til trods) - for jeg skal da se min gamle "ven" og forretningspartner stege i hans eget fedt ;-)

Alt andet end lige så skader det også min person - idet jeg nu efterfølgende (efter mange år) vil få kastet den klassiske jantelovs sætning i hovedet: "Ja, Lasse, tænkte nok det var noget fusk!" - uanfægtet det faktum at selskab ingenlunde er i den kategori - og uanfægtet det faktum at mit engagement døde samtidig med jeg blev kastet ud af mine såkaldte venner ;-)

Se iøvrigt denne film: www.lasseburholt.com/video

Se Operation X - det skal nok blive underholdende ;-)

Det kan jo også være mit navn eller en udtalelse er med - ihvertfald havde et par journalister fat i mig for nogle måneder, angiveligt under påskud af et internt projekt til journalisthøjskolen. Jeg fornemmede det var til brug i anden sammenhæng - og har for nogle år siden oplevet af jeg blev citeret for noget jeg ikke havde sagt og iøvrigt fik misbrugt private billeder i en JP avisartikel - som godt nok ikke omhandlede mig, men en uheldig forretningspartner. Min billeder understøttede blot nogle punkter i artiklen.

Heldigvis fik jeg en økonomisk gevinst for brugen af min billeder - som de havde glemt at hente tilladelse til at bruge ;-)

MVH

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:09
Det skal sq nok blive meget sjovt at se....
Elsker hvordan sådan plader jounerlistik slå alle over en karm....

Så Kontant her den anden dag, hvor de skulle teste et slanke produkt. De havde 2 forsøgspersoner, og da det så ikke virkede på dem, ja så MÅ DET JO SLET IKKE VIRKE.... sikke videnskabligt. ! 2 forsøgspersoner

Men selvfølgelig de har jo også brugt hele deres buget på byggekontoen, så der er nok ikke råd til at ansættet nogle ordentlige journalister

Så nu bliver det sikkert hermed bevist at alle TUPERWARE damerne er syge gangstere , for sådan er MLM branchen.....

har ikke lige taget min staveplade med idag så bære lige over med mig.

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:38

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)