har siddet og surfet nettet igennem for hvordan man bringer value til sit brand, når det hovedsageligt bliver promoveret via internettet. |
Event og booking af hvad?? Af cirkusklovne, tryllekunstnere eller?
har siddet og surfet nettet igennem for hvordan man bringer value til sit brand, når det hovedsageligt bliver promoveret via internettet. |
arhh ja :) vidste jeg havde glemt noget.. |
Hvis du vil skabe et brand indenfor den branche, så er det nok ik prisen, som du skal fokusere på, men nærmere kvaliteten og det unikke... |
Hvor godt kender du dine kunder? Hvad vil du signalere med dit navn/hvad er hensigten med navnet? Hvad er dine langsigtede planer for virksomheden?
Det er tre spørgsmål du, som minimum, skal besvare, inden man kan gribe an med opgaven på en saglig måde i forhold til branding. De tre spørgsmål kan så uddybes.... F.eks. kan man tilføje til det tredie: Har du planer om at repræsentere andet end DJ's med tiden? Har du planer om at udvide din forretning ud over landets grænser? osv. osv... Det vigtige er bare at du er grundig og ikke mindst ærlig/realistisk i din besvarelse af spørgsmålene. |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
djbooking er jo mest oplagt, men ellers vil jeg nok tage udgangspunkt i den genre af dj´s som du vil tilbyde eks house eller techno. Alternativt kan du flette musik ord ind, som ikke er specielt sigende, men stadigvæk virker relevante, såsom: hip, tech, music, fun, magic. Du kan evt. bruge www.supersaas.dk til dine online bookinger. |
Tak for svarene ! ligesom man ser det sker med f.eks hampenberg og yepha fra ufo og yepha gør det nu. |
Jeg tænkte nu lidt mere generelt end det ;) Der er jo forskel på hvad der fænger 18-35 årige højtuddannede på Østerbro og så 50-65 årige ufaglærte i Tønder (overdrivelse fremmer forståelsen). Så det handler om at vide hvem det er du gerne vil nå, med dit navn, og hvad der "tænder" dem.
Uden at kende til din branche synes jeg det lyder ganske fornuftigt. Der er en del konkurrence på området ikke sandt? I så fald kan det give god mening, at skille sig ud allerede med sit navn. Ang. booking-delen kan man dog frygte, at du trækker i to forskellige veje. For hvor unikt er det lige, at kalde et bookingbureau for noget med "booking"? Men altså, hvis du gør det rigtigt kan du jo få det bedste fra begge verdener. Dvs. du skal nok ikke kalde det "DJ booking", hvis du ønsker at skille dig ud. Men hvis du kalder det et eller andet i stil med "Kapooow Booking - Party Wizards" (igen: overdrivelse fremmer forståelsen
Okay, det gør jo tingene en del nemmere... For hvis du havde planer om at overtage verdensherredømmet inden for booking af alt, lige fra DJ's til slangemennesker. Ja så ville der jo tydeligvis være nogle valg du skulle undgå - DJ Booking f.eks. At du så ikke vil binde dig fast til én bestemt genre eller "type" musiker er alligevel noget du skal have i baghovedet. Igen giver DJ Booking ikke rigtigt mening, men "Kapooow Booking - Party....." har muligheder.... Som sagt fortæller det hvad fanden det er du laver. Men det er bare, at droppe bi-navnet, så kan firmaet i princippet book'e hvad som helst - hvilket jo kan være belejligt i det tilfælde du i fremtiden skal "branche out" og måske repræsentere musik som ikke er så party-hardy-orienteret :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Som Fama skriver , mellem linjerne, så er det den følelse du vil viderformidle til dine brugere, som skaber værdi hos dine brugere, og derfra ligger de så en værdi til dit brand. Helt konkret, så sæt dig ned med et stykke papir og skriv alle de følelser ned som du har ved den livsstil og som du regner med at dine brugere har . Derfra kan du få skabt noget. Måske det siger Kapow som Fama siger. Jeg ved det ikke :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Mange tak for den lange skriver fama, og svare først nu fordi jeg gik helt amok med min brainstorming efter beskeden. bubblings sounds netop fordi vi ville skille os ud, og fordi det giver mening for de mennesker vi hovedsageligt gerne vil ramme..
|