Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A4 papir med integreret label

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 1 kasse labelpapir (1000 stk) som bare står og fylder. Jeg har ikke længere brug for det og kan derfor tilbyde dig denne fantastiske kasse for kun 400,- ekcl. moms inkl. levering

A4 hvid - 90 gr/m2 papir med integreret label med målene 85mm x 54mm. Labelen er placeret 20mm fra kanten og 23mm fra bunden / toppen.

Læs mere om produktet på labelpapir.dk

Fordele ved at anvende labelpapir

• Perfekt til både blækprintere og laserprintere

• Ideelt til at printe følgesedler og fakturaer
  • Perfekt til både blækprintere og laserprintere
  • Ideelt til E-butikker, postordrevirksomheder og mindre virksomheder.

• Strømliner ordrebehandlingen ved at have adresse-labelen på samme papir som følgeseddel/faktura.

• Print labels i toppen ELLER bunden af papiret.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:16

Du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle "label-ark" i A4-format (du ved...et A4-ark inddelt i mindre labels i adresse-label-størrelse)? Jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde dem....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 00:23

Fama:

Du ligger ikke tilfældigvis inde med nogle "label-ark" i A4-format (du ved...et A4-ark inddelt i mindre labels i adresse-label-størrelse)? Jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde dem....

Prøv at se på disse

http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=4&bcn=QuickPEEL+Laser+etiketter&node=10000&display=A

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:28

Johnny Nielsen:

Prøv at se på disse

http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=4&bcn=QuickPEEL+Laser+etiketter&node=10000&display=A

Duh.... Det er lige præcist sådan nogle jeg går og mangler! Mange tak - kunne heller ikke forstå de ikke var til at opstøve længere.

Har seriøst brugt flere timer på at lede efter dem - både på og uden for nettet. Men kan se at der jeg, i min brandert, gik galt i byen, var ved at søge på "labels" istedet for "etiketter".

Jeg takker ydmygt og bøjer mit hoved i skam over mine manglende evner til at finde noget så simpelt som dette :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:07

Har du stadig de labels eller er den solgt...?

Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:16

Hej Kim.

Jeg har stadig en kasse stående, du er velkommen til at sende mig en e-mail: info@batech.dk

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)