Entrepeneur...forretningsmand, mangler hjælp til ny hjemmeside, med smart professionel design, webshop, betaling/ payment solutions, blog osv. Jeg søger ikke bare en som kan lave hjemmesider, jeg vil gerne finde en som kan sammenarbejde med mig til at udvikle nogle nye online koncepter (en som er på forkant med hensyn til ny teknologi, mobil teknologi) samt søgemaskine optimering, admin, design osv Jeg søger umildbart ikke et web bureau, eller marketing firma, men jeg søger en ung dynamisk og kreativ person som kan udvikle forskellige online forretnings koncepter og som har lyst til at eventuelt arbejde fuldtid for mig på sigt. info-james@tdcadsl.dk |
J.E.T:Entrepeneur...forretningsmand, mangler hjælp til ny hjemmeside, med smart professionel design, webshop, betaling/ payment solutions, blog osv. Jeg søger ikke bare en som kan lave hjemmesider, jeg vil gerne finde en som kan sammenarbejde med mig til at udvikle nogle nye online koncepter (en som er på forkant med hensyn til ny teknologi, mobil teknologi) samt søgemaskine optimering, admin, design osv
Jeg søger umildbart ikke et web bureau, eller marketing firma, men jeg søger en ung dynamisk og kreativ person som kan udvikle forskellige online forretnings koncepter og som har lyst til at eventuelt arbejde fuldtid for mig på sigt.
info-james@tdcadsl.dk
Lyder fedt.
Sender dig en mail senere :-)