Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lederen gør forskellen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fodboldholdet Milan/Inter slår F.C. Barcelona ud af Champions League. Alle er enige om at Barcelona er det bedste fodboldhold, men Inter har træneren Mourinho. Hans taktiske og psykologiske evner er geniale og dem har Barcelona ikke noget modtræk imod.

Som ny leder kontaktede han på sin første ansættelsesdag alle holdets spillere og banker ind i dem: ”Vi er et hold, og hele Jeres liv skal fra nu af, hvert eneste minut, dreje sig om at blive italienske mestre, pokal mestre og C.L. mestre. I behøver mig og jeg behøver jer til dette.” Hans vinder formel er: ”Motivation + ambition + hold + vilje = succes”.

Gør som Mourinho. Fortæl dine medarbejdere at I er et hold. Et hold, der arbejder sammen mod det fælles mål (du sætter målet) og alle hjælper alle og ingen kan undværes.

Har du en mega selvtillid som Mourinho, så understreg: ”Jeg behøver jer – og I behøver mig til at nå målet”.

Du kan abonnere på mine Nyhedsbreve ved at tilmelde dig på: www.rigmand.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 08:58

Helt enig Yes

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39

Emil Pedersen:

Helt enig Yes

Hej Emil

Jeg har været inde på din udmærkede hjemmeside og skrevet en kommentar på din væg til en af dine input.

Man skal ikke lade sig påvirke at misundelige og negative mennesker - skub dem væk.

Mange positive hilsener

Flemming Hasselriis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)