Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress-ekspert - findes du her?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg får en "HTTP-fejl" når jeg på min wordpress-blog forsøger at lægge et billede ud. Er der nogen derude, som på stående fod kan fortælle mig hvorfor, og hvad jeg eventuelt skal gøre?

Jeg har webhotel ved Surftown, som - så vidt jeg kan læse mig til - ikke har nogle fejl pt.

God energi så længe

Venligst

Martin

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:57

Du skriver - lægger et billede ud - mener du at du uploader et billede?

Hvad siger fejlen?

Kommer billedet op på serveren?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:01
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:05

Ved godt det er offtopic. Men Boysen, når du er logget på serveren med filezilla, så klik på menuen der hedder "Server" og vælg "Vis skjulte filer" - så burde du kunne se den.

Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:06

Ja, det er når jeg tilføjer et nyt indlæg i wordpress og vil tilføje/uploade et billede til dette. Fejlen siger blot: "HTTP-fejl". Billedet bliver ikke tilføjet, men kommer blot med ovenstående fejl....?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:06

Hey Boysen,

Du gør sådan her.

Åben din HTML editor > Lav et nyt dokument > Skriv din regler i dokumentet > Gem filen som htaccess (uden prik først) > Upload filen med FileZilla > Rename filen via FileZilla (højreklik, omdøb) til .htaccess (med prik først)

Ét voila!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:14

Tusind tak for de gode tips!

BZR, jeg prøver at løse problemet omkring URL og upload af billeder, kan du afslører hvad der står i din og /eller er det mon ikke standard for de fleste filer?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:19

Boysen:

Tusind tak for de gode tips!

BZR, jeg prøver at løse problemet omkring URL og upload af billeder, kan du afslører hvad der står i din og /eller er det mon ikke standard for de fleste filer?

Det vil være standard for de fleste. Jeg troede du allerede vidste hvad der skulle stå i din htaccess-fil, uden du kunne finde den!

Jeg har flere gange i forbindelse med Wordpress haft behov for at tilpasse den, og jeg har alle gangene bare lavet en ny og uploadet den.

Har du prøvet Wordpress eget support forum? Forummet er virkelig omfattende og holdeplads for de største Wordpress nørder på hele planeten. Jeg plejer at spørge sen aften vores tid, så har du svar når du står op næste morgen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, det vil jeg prøve. Har en ide om hvad der skal stå, men jeg er rimelig grøn, så det er rart at have noget at sammenligne med :)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:10

fashionfixdk:

Kære Amino'er!

Jeg får en "HTTP-fejl" når jeg på min wordpress-blog forsøger at lægge et billede ud. Er der nogen derude, som på stående fod kan fortælle mig hvorfor, og hvad jeg eventuelt skal gøre?

Jeg har webhotel ved Surftown, som - så vidt jeg kan læse mig til - ikke har nogle fejl pt.

God energi så længe

Venligst

Martin

Ekspert er jeg ikke, men jeg syens jeg kan huske at jeg havde et lignende problem. Jeg kunne uploade et billede, men ikke få det vist i en post. Så kiggede jeg lidt på (med FileZilla) i hvilken folder billederne blev uploadet til, og hvor posten forventer at finde dem - og de var ikke ens!

Så vidt jeg husker var det et spørgsmål om at rette image-folderen i admin panelet. (jeg har ikke lige mulighed for at finde de mere præcise information lige nu)

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)