Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket cms shopsystem kan i anbefale?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

For at svare på dit spørgsmål helt objektivt (i modsætning til visse andre), så er det nemmeste shopsystem for dig som designer muligvis osCommerce. Det er ikke det smarteste shopsystem, hverken feature- eller backend-mæssigt, men det er utroligt simpelt og virker som det skal - hvilket jo er det, du efterspørger. Når det er sagt, så kan Magento rigtig meget, og har et flottere interface i deres backend - det er bare ikke noget man sætter sig ind i som almindelig designer på et par timer. Men der er  flere og flere webshops, der bliver bygget på Magento-platformen, og der er også mange eksisterende webshops, der overgår til dette system.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:36

Hej Swift

Det er selvfølgeligt fint, at du er objektiv når du kommer med din mening. Men du er jo nok også relativt uinformeret! Jeg ved du ikke har prøvet CloudSprout (medmindre vi har et læk!) og odds'ne er da nok også for at du ikke prøvet Ronnis RedShop! (Sig til hvis jeg tager fejl!)

Så har du selvfølgeligt svært ved at kvalificeret om nogle af vores systemer!

Men derfor er det jo fint nok, at du har prøvet OsCommerce og synes det er nemt!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:36

Lundsby:

Hej Kim

Selvfølgelig er CloudSprout.dk lavet i CloudSprout, vi tror meget på princippet om at bruge de værktøjer man sælger.
Men det skal dog siges at CloudSprout.dk på ingen måde er lavet færdigt. Det er stykket relativt hurtigt  sammen. Dog skal det siges at vi har fået en god del rådgivning, af forskellige designere og kommuniktationsfolk og ikke mindst en del Aminoer, så de gode elementer på sitet skyldes dem, og de dårlige skyldes mig!

Der er også en del referencer på sitet, og inden længe kommer der et nyt kuld, med mere dynamiske web 2.0 agtige elementer på selve sitet!

Oki, Cool... Ja jeg har selv samme princip.

Men grunden til jeg skriver, er at jeg godt ved den er i BETA, men det kan godt være at i skal kigge lidt på SEO delen/performance. her tænker jeg fx på risiko for DC, vald kode, optimering af CSS koden som bliver genereret (fx på forsiden bliver 97% af css koden ikke brugt) osv.

Selvom det ikke er noget jeg vil tage brug af, synes jeg konceptet er fint. Det kræver bare lidt mere arbejde. og i er jo stadig i BETA, og det er jo nu folk skla komme med de ting som kan forbedre konceptet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 20:50

Magento til en stor løsning og Wordpress til en lille løsning.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:59

Hej Kim

Ja, det er helt sikkert at der stadig er udestående arbejde på specielt markup og css. Der skal også skrives et url-lag, så man kan styre 100% hvordan ens url ser ud.

Ligenu har vi fokus på processen med at skabe sites i CloudSprout, og hvordan den opleves af designerne!
Så vi arbejder meget med byggeklodserne og Photoshop-integration (som næsten er færdig).
Der er et stykke vej igen, men heldigvis har vi fundet en investor der har sagt ja til at hjælpe. Så om ikke så frygteligt langt tid, skulle der gerne være mange gange flere ressourcer til at nå en 1.0.

Og bare vent, du skal nok blive CloudSprout bruger, med den effektivitet vi kommer til at tilbyde og vores prissætning, skulle det gerne blive et tilbud du ikke kan sige nej til :-)

(Første version af CloudSprout er en lækkerbiksen for designere, men den næste er en lækkerbiksen for programmører)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:12

der er rigtig mange gode bud, magento gør mere indtryk end de andre systemer, det virker mere gennmeført og deres demo shop virker ret overbevisende med deres features jeg forventer af en webshop

tak for feedbacken, igen må man konkludere at amino er et ret stærkt "tool" til hurtigt at danne sig et overblik med hjælp fra frivillige der intersserer sig for deres forretning og deres branche, et rigtigt stort tak herfra :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Som forventet, så ender en sådan debat ,som denne i at nogle programmører føler at deres levebrød bliver direkte truet, og den eneste måde at redde morgendagen, er ved at negligere andre shopsystemer, eller tager ÉN funktion ud af deres egen, som spar5 rydder bordet.

Jimmy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:31

Hej Jimmy

Jeg forstår simplethen ikke hvad du mener med dit indlæg, er du sød at uddybe det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:22

Lundsby:

Og bare vent, du skal nok blive CloudSprout bruger, med den effektivitet vi kommer til at tilbyde og vores prissætning, skulle det gerne blive et tilbud du ikke kan sige nej til :-)

(Første version af CloudSprout er en lækkerbiksen for designere, men den næste er en lækkerbiksen for programmører)

Hæ :) jeg tvivler nu... har jo selv bygget min egen løsning og brugt rimelig mange år på at udvikle det. Og jeg udvikler konstant på det. for at det altid har de nyeste funktioner ikke mindst inden for SEO området. :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 22:24

Lundsby:

Hej Swift

Det er selvfølgeligt fint, at du er objektiv når du kommer med din mening. Men du er jo nok også relativt uinformeret! Jeg ved du ikke har prøvet CloudSprout (medmindre vi har et læk!) og odds'ne er da nok også for at du ikke prøvet Ronnis RedShop! (Sig til hvis jeg tager fejl!)

Så har du selvfølgeligt svært ved at kvalificeret om nogle af vores systemer!

Men derfor er det jo fint nok, at du har prøvet OsCommerce og synes det er nemt!

Hej Lundsby,

Jeres systemer er helt sikkert fine. Vi har haft muligheden for at se lidt om begge af jeres produkter, af det materiale I har lagt op tidligere. Men du misforstår vist betydningen af ordet "objektiv". Vores forrige indlæg var objektivt i det vi ikke har nogen konkret relation til systemerne, vi anbefaler. Dermed er det helt sikkert, at vores mening om systemerne bygger på personlig erfaring. Man kan naturligvis have en mening til et system (subjektiv), som man selv står bag og har udviklet - hvilket er det, I har kommet med i denne tråd.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)