Hej, jeg søger en samarbejdspartner til opstart af multimedie virksomhed med fokus på hjemmesider for små+mellemstore virksomheder samt SEO og webshops. Jeg har en multimedie designer uddannelse fra Århus Købmandsskole samt en del erfaring fra drift af egne webshops samt SEO og levering af hjemmesider til små virksomheder. Jeg har en del erhvervserfaring bag mig samt to tekniske uddannelser og min multimediedesigner uddannelse, så har prøvet lidt af hvert. Jeg er netop hjemvendt fra UK efter 3 år og har indset at det er svært at få job for tiden og vil nu starte mit eget op da jeg ikke gider at gå arbejdsløs i hverken kort eller længere periode. jeg forestiller mig at den perfekte partner også leder efter en partner som kan supporte med de ting man ikke selv er så god til så vi kan dække hele spektret sammen indenfor multimediedesign, seo og lettere database programmering. jeg har en del kontakter til østen hvor jeg har freelancere som kan supporte mig med de ting jeg finder vanskeligt så er ikke bange for at tage mere krævende opgaver. Jeg håber at finde en partner som også drømmer om at prøve at starte sin egen virksomhed op og leve af sine erfaringer ved at hjælpe andre virksomheder med at være mere synlige. Desuden har jeg en forestilling om at vi har fælles kontor og arbejder sammen til daglig så vi kan sparre sammen om de enkelte tvivlspørgsmål der måtte opstå. Skriv endelig hvis dette har fanget din interesse og lad os mødes og se om vi kan starte noget op sammen. ps jeg befinder mig i Roskilde, men er klar på at rejse til vores fælles kontor indenfor ca. 30 km vh Thomas Clausen |
.