Jeg er muligvis lidt tungnem, så er det rigtig forstået at :
Du søger en person som vil investere penge/tid i at få din opfindelse produceret og solgt til butikkerne. Du har patentet og vil dele 50/50 med den person/firma som efter et møde vil indgå dette samarbejde ?
Ja jeg har fuldt din tråd, men enten er jeg træt eller .... :-) Jeg er muligvis interesseret, da jeg har forhandling af produkter som sælges i butikker og her kunne sælgerne tage dit produkt med .
Du kan evt. maile mig på mulstop@forum.dk så kan vi tage den pr. mail omkring møde m.m.
Hvad med at kontakte sparekassen der er nogle der 2/3 stats garanteret lån så kan det ikke gå helt galt hvis jeg har forstået korrekt så mangler du at udvikle det færdige produkt
Der er en prototype klar..10 tror jeg endda jeg har. Det er ikke så dyrt at fremstille..Men fordi der ikke er lavet et specialværktøj endnu, har det kostet omkring små 2500kr for de 10 stk..Men en masseproduktion, skulle stk. prisen gerne reduceres kraftigt, da hvert emne skulle ned omkring 10-25krpr. stk som butikspris, hvilket jeg mener er relevant.
Men kunne emnet sælges, kunne jeg være "fri" for at have mere med det at gøre:) Jeg har bare ikke tiden og ikke evnerne som sælger..Bl. a havde jeg tænkt Tyskland..Pöppelmann havde jeg udset mig, da de har et relevant udvalg.
Jeg kan måske godt hjælpe med at få dit produkt solgt jeg kender en som har et netværk ud over alle grænser og han skylder mig en tjeneste kunne det være at man kunnje få kendskab til hvilket produkt du har lavet?