Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her kan Agf lære noget..

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Ærgeligt at alle de rigmænd der sidder i bestyrelserne for de fodboldklubber ikke ser det som en forretning, som Don Ø gjorde, men som tidsfordriv.

Arlså......der vil jeg nu godt nok lige lave et mindre opråb til den bemærkning:
Den fantatastiske Don Ø har godt  nok udviklet meget i klubben i mange år - men han har altså også sat Parken Sport og Entertainment på en eklatant katastrofekurs rent økonomisk. De har tabt 250 mio. kr. det sidste år, og gælden...ja, den vil jeg slet ikke komme ind på. Det er helt vildt, jo.

Prøv at se FCK's kurs: http://borsen.dk/virksomhed/parken_sport_entertainment

OB har lavet overskud midt i en finanskrise, ligger nr. 2 i ligaen og skylder ikke ret meget væk. Hvorfor er det egentligt ikke dem, du er benovet over??

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:45

Well said Rikke Smile

Enhvert fjog kan jo købe et hold til succes - hvis man ikke skal tænke på økonomien.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Jesper Laugesen:

Enhvert fjog kan jo købe et hold til succes - hvis man ikke skal tænke på økonomien.

Siger du, hvor OB kun har tre spillere i truppen fra egen avl.Smile

/Kenneth

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:57

OB-Randers 0-1 hæhæhæ .......

Ja - det er sku noget af en bundgyser idag..   0-0 i de andre kampe

Selv om jeg ikke er GF,er  så synes jeg det er ærgeligt for SAS ligaen at miste dem ( også for økonomien) , de trækker i det mindste nogle tilskuer til kampene......

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:16

Sønderjyske-EFB 1-0

OB-Randers 0-2

Bye Bye AGF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:16

Jesper Laugesen:
Enhvert fjog kan jo købe et hold til succes - hvis man ikke skal tænke på økonomien

Ja ja.. Hvis man altså ikke lige hedder Bjerregaard til efternavn, og er søn af Per. For med alle de KASI millioner han har fået lov at lege med, synes jeg godt at man kan begynde at ane at succesen er udeblevet Big Smile

Med hensyn til anerkendelse af OB, er det trods alt også svært at se hvad de reelt har præsteret. De har kopieret Parken Sport & Entertainment fuldstændigt, men bare i et noget mindre omfang. Det betyder at de i den nuværende situation ikke har brændt fingrene så meget som i København, men til gengæld bliver det nok aldrig rigtig stort derovre. At de så vinder sølv, er selvfølgeliglig godt nok. Men i år har både guld, sølv og bronze været ualmindeligt billigt til salg. Og forhåbentlig ikke et udtryk for det fremtidige niveau i Superligaen, for så bliver det ikke sjovt.

Personligt er er jeg lidt ked af at det ser ud til at vi mister AGF, da de er med til at sætte lidt kulør på ligaen. Jeg ville hellere af med anonyme Sønderjyske. Men det er heldigvis stadig resultaterne på banen der afgør det, og lige nu ser det ud til at AGF bare ikke har hvad der skal til.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:25

hehe, ja  og BIF spiller sku fodbold idag til en forandring Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:26

Ja , som sædvanlig er det svært at snakke fodbold med folk , da de diskuterer med deres følelser og tilhørsforhold. Det jo selvfølgelig også derfor at fodbold er så stort, da det er oversvømmet af følelser, og følelser sælger.

Rent konkret : Jo Don Ø har lavet nogle fejl, og nogle store nogle her til sidst. Det kan jeg ikke se at jeg benægter ?

Det eneste jeg sagde var : Don Ø har vist hvordan man kan tjene på fodbold ved at udnytte brand, synergier og gratis pr. Er der nogen der betvivler dette ?

Og så synes jeg i øvrigt at det er virkelig fattigt at bedømme en super succesfuld mand på hans enkelte fejltagelser. Ikke at man ikke skal se på dem, det bare ikke hele billedet. Du ville vel heller ikke bryde dig om at blive latterliggjort for dine fejltagelser, selvom du havde lavet en masse succeser også ?

På den anden side, så lad Don Ø haterserne få luft for deres indespærrede mindreværd, det har sikkert været tiltrængt for en masse at få muligheden for at lange ud efter ham.

Ikke for mig, for mig er han et markedsføringsidol, en visionær og en person jeg beundrer ikke bare som forretningsmand, men også som menneske. Igen ikke at han ikke har fejl, men han har givet så meget, så det vælger jeg at sige TAK for. I andre kan så bare hade, det helt ok.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)