Ja , som sædvanlig er det svært at snakke fodbold med folk , da de diskuterer med deres følelser og tilhørsforhold. Det jo selvfølgelig også derfor at fodbold er så stort, da det er oversvømmet af følelser, og følelser sælger.
Rent konkret : Jo Don Ø har lavet nogle fejl, og nogle store nogle her til sidst. Det kan jeg ikke se at jeg benægter ?
Det eneste jeg sagde var : Don Ø har vist hvordan man kan tjene på fodbold ved at udnytte brand, synergier og gratis pr. Er der nogen der betvivler dette ?
Og så synes jeg i øvrigt at det er virkelig fattigt at bedømme en super succesfuld mand på hans enkelte fejltagelser. Ikke at man ikke skal se på dem, det bare ikke hele billedet. Du ville vel heller ikke bryde dig om at blive latterliggjort for dine fejltagelser, selvom du havde lavet en masse succeser også ?
På den anden side, så lad Don Ø haterserne få luft for deres indespærrede mindreværd, det har sikkert været tiltrængt for en masse at få muligheden for at lange ud efter ham.
Ikke for mig, for mig er han et markedsføringsidol, en visionær og en person jeg beundrer ikke bare som forretningsmand, men også som menneske. Igen ikke at han ikke har fejl, men han har givet så meget, så det vælger jeg at sige TAK for. I andre kan så bare hade, det helt ok.