Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til alle jer Aminoer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle med-aminoer!

Jeg synes lige, det var på sin plads, at give jer noget ros.
Jeg er meget ny indenfor iværksætteri og er derfor et forholdvis nyt medlem af Amino. Jeg havde aldrig rigtig hørt om dette netværk før.

Men da jeg startede min korrekturlæsnings-hjemmeside i Februar, fik jeg utrolig meget hjælp igennem Amino. Da jeg postede et indlæg omkring respons på min side, fik jeg så meget godt og konstruktivt kritik. Folk var bare så super flinke og nemme at snakke med. De gav mig de gode råd, der fik mig hjulpet videre. Synes derfor lige, I skulle have et klap på skulderen allesammen!

Som jeg snakkede med min veninde om forleden, er det altid dejligt at få noget ros, både fra sin arbejdsplads og sine venner - det er hermed givet til jer derude, for de synes jeg at I har fortjent.

Tak for det!

Debatdelen er egentlig mest af alt, at I kan komme med jeres ros og positive vibes her, hvis I, som mig, er i det glade weekend-hjørne!

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:10

Det var da så lidt. Altid godt vi kan hjælpe hinanden!  

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:15

Amino: ''Her mødes iværksættere og hjælper hinanden'' Selv tak!

Er dig og Kristoffer ikke kærester? Embarrassed

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Thomas: Jo, vi er, det er ham der har fået mig "rodet" ind i alt det her iværksætteri.
Tror bare jeg blev overrasket over den solidaritet som iværksættere har overfor hinanden herinde! Det er dejligt!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anna Lilja Steensig:

Thomas: Jo, vi er, det er ham der har fået mig "rodet" ind i alt det her iværksætteri.
Tror bare jeg blev overrasket over den solidaritet som iværksættere har overfor hinanden herinde! Det er dejligt!

Kærlighed = iværksætteri :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Kærlighed = iværksætteri :-)

Næ du det er et ægteskab...det koster penge og tid.....og så lader det aldrig en være i fred.

/Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Haha ja det kan du have ret i ;) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er stort arbejde at være tekstforfatter , man skal jo tænkenyskabende hver gang man laver en ny siden.

Det ser ud til du klare det flot

5 stjerner fra mig af til digStarStar StarStarStar

Det er Dejlige med en med den rigtige iværksættere ånd der tør roser andre.

jeg håber alle dine projekter går godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Tusind tak for rosen og stjernerne. :)

Ja engang i mellem er det jo dejligt at få lidt ros og jeg synes også at det er vigtigt at en arbejdsplads giver deres medarbejdere ros. Selvfølgelig ikke sige "Hvor er du dygtig!" hver gang der er nogen der gør noget godt. Men simpelthen sætte pris på sine medarbejdere og hvis de gør noget ekstra eller har klaret en hektisk dag flot, er det altid rart at få et klap på skulderen.
Det synes jeg mange arbejdspladser kunne lære lidt af. Har selv arbejdet et par steder, hvor man aldrig fik at vide hvad man havde gjort godt, men kun hvad man havde gjort skidt, og det tærer virkelig på en, på den lange bane.Det var steder hvor jeg ikke kunne arbejde i lang tid, og hvor tendensen var at folk sagde op, efter meget kort tid. Det mister alle noget på.

Så jeg vil opfordre alle til at give dine medarbejdere ros, hvis de har fortjent det!

God mandag!

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:51

Hej Anna

Bare en lille ekstra historie.  Min virksomhed havde slet ikke eksisteret hvis ikke det var for amino. Jeg lavede engang et indlæg om min idé, og fluks havde jeg kontakter og mod nok til at kvitte jobbet og blive selvstændig. Så man kan for alvor sige at jeg skylder amino en del Big Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)